Ik heb sinds kort een relaxte tuin. Groot terras en helemaal klaar voor de zomer. Ik heb binnen een stevige desktop pc waar ik veel op werk. Ik merk dat ik met dit weer niet gemotiveerd ben om achter deze setup te werken (in avond na werk). Ik volg bijvoorbeeld een cursus Unity en wil dit eigenlijk in de tuin doen.
Ik heb een laptop maar die heeft geen goede videokaart dus echt lekker werken kan je niet met unity. Ik heb gisteren zitten kloten met teamviewer maar merk dat riant op de bank zitten in de tuin met een muis rechts van mij op de bank het niet lekker werkt. Ik mis bijvoorbeeld ook mijn 2e scherm.
Ik heb verder een iPad.
Om nou meteen een 2e desktop beneden te zetten lijkt me ook wat overkill.
Hoe doen jullie dit? Teamviewer of rdp werkt prima maar ik kan niet productief werken. Misschien moet ik een tafel buiten neerzetten zodat ik minder hang.
Andere trainingen die ik gewoon op mijn iPad kan volgen (passief) gaan prima.
Ik heb een laptop maar die heeft geen goede videokaart dus echt lekker werken kan je niet met unity. Ik heb gisteren zitten kloten met teamviewer maar merk dat riant op de bank zitten in de tuin met een muis rechts van mij op de bank het niet lekker werkt. Ik mis bijvoorbeeld ook mijn 2e scherm.
Ik heb verder een iPad.
Om nou meteen een 2e desktop beneden te zetten lijkt me ook wat overkill.
Hoe doen jullie dit? Teamviewer of rdp werkt prima maar ik kan niet productief werken. Misschien moet ik een tafel buiten neerzetten zodat ik minder hang.
Andere trainingen die ik gewoon op mijn iPad kan volgen (passief) gaan prima.