Vraag

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11 21:54
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
een tablet voor op vakantie/onderweg om de kinderen zoet te houden. En om ze af en toe een spelletje te kunnen laten doen. Ik denk daarom zelf aan 10".

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
max zo'n 150 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
vooral voor onderweg op vakantie om de kinderen zoet te houden. En dat ze er ook een spelletje op kunnen doen. gezien de 12volts poort in de auto is het gelukkig ook mogelijk om tijdens de reis gewoon op te laden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
ik heb geen voorkeuren, gezien het budget kan je geen kritische eisen hebben, en omdat ik zelf geen idee heb waar ik bij tablets nou het beste naar kan kijken met dit budget hoop ik een soort van lucky shot te kunnen doen.
Merken als Acer, Asus, Huawei of Xiaomi spreken we me wel aan maar een echte voorkeur heb ik niet. Als ik met een onbekender merk betere specs kan krijgen voor hetzelfde geld vind ik dat belangrijker.
Mijn vrouw had deze gezien en was positief gezien het feit dat er enkel positieve reacties/reviews bij gepost zijn: https://www.bol.com/nl/p/...fi-grijs/9200000077368171

en even vergeleken met wat andere producten binnen het filter van de pricewatch:
https://tweakers.net/pric...re/456598;1170419;779481/

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ondersteuning voor mobiele data is niet nodig, enkel wifi is voldoeden.
geheugen moet eventueel uit te breiden zijn met een sdkaart waarop we bijv. films kunnen zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door DeRooney op 08-05-2018 22:20 . Reden: budget omhoog aangepast ]

Alle reacties

• CreX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 16:06

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

Voor 90 a 100 euro kan ik zo niks fatsoenlijks adviseren, niks nieuws iig. Al is aan een 2e hands ipad gedacht? Staan er genoeg in de V&A hier op tweakers. Denk dat je daar uiteindelijk het meeste plezier aan gaat beleven.

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Verwijderd

https://www.bcc.nl/comput...3nDQLpEAkYCyABEgLmE_D_BwE

iets duurder maar veel betere beeldkwaliteit hd scherm vooral bij het kijken van filmpjes en snellere proccessor

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Voor de kids zou ik een tweedehands iPad aanraden voor dat budget. Configureer het ding met een kinder-apple-ID zodat voor alle app-installaties of betalingen eerst goedkeuring gegeven moet worden door de ouder en de veiligheid zit ook snor. Werkt wel het beste natuurlijk als je zelf ook al minimaal één iDevice hebt (een iPhone of iPad) waarvandaan je die autorisaties kunt geven...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11 21:54
ik heb over jullie feedback nagedacht. Heb toch voor de huawei gekozen. Omdat het enkel voor de kids is om wat filmpjes te kijken onderweg of soms op de camping een spelletje te doen.

Daarbij was de tablet een dag later ineens 20,- voordeliger bij coolblue en met de cashback korting erbij kostte hij mij nu 122,-.