Camera iPhone 8 paarse gloed

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1070441

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds gisteren heb ik de iPhone 8, maar het valt me op dat er een rare paarse gloed in mijn beeld zit als ik een foto wil maken (in schemer/donker) is dit een bekend issue? Vergeet ik een instelling of is deze camera niet goed? Ik kan helaas geen print screen toevoegen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Met de normale camera app?
Nee dat klinkt niet normaal, heb er hier geen last van gehad in ieder geval.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 1070441 Dat is niet normaal. Ik zou het zsm melden bij degene waar je het toestel hebt gekocht

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Defecte camera, komt niet alleen voor bij Apple apparaten, zou hem fixen/omruilen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Normale camera app inderdaad. Telefoon is up to date en je. De instelling al eens gerest maar ik blijf het probleem houden ☹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor jullie reacties, ik ga contact opnemen met tele 2👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@Anoniem: 37297 Je hebt de telefoon niet toevallig schoongemaakt? Bepaalde middelen kunnen dit uitlokken.
Ook niet met water in contact gekomen?

Maargoed, dit hoef je niet aan te geven bij Tele2 als je nog garantie hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee niks mee gedaan, nieuw uit de verpakking en geinstalleerd, en bij 1e x openen camera meteen de gloed 😔alsof ee roze huishoudfolie over de lens zit... balen dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:42
Anoniem: 1070441 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:17:
Nee niks mee gedaan, nieuw uit de verpakking en geinstalleerd, en bij 1e x openen camera meteen de gloed 😔alsof ee roze huishoudfolie over de lens zit... balen dit
Zit er niet nog een beschermfolie op ?

Heb zelf een keer een paar weken met zo'n folie erop gelopen op een ander toestel voor ik erachter kwam dat de foto's daarom een beetje tegenvielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Laat hem dan omruilen als DOA, laat je niet afschepen met een reparatie.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1