Mijn vraag
Hallo, onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht. Het probleem is alleen dat hij heel erg traag is met bijvoorbeeld afspelen van youtube in chrome.. Als ik dit doe dan kan ik geen browserscherm ernaast open hebben zonder dat het filmpje verschrikkelijk stottert.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Chrome ( Maar andere browsers hetzelfde)
Windows 10
Bij een game opstarten is er minder problemen.
Hardware
Dell insperion 7000 series
Specs :
4K scherm
7700HQ
16 GB single channel memory
PCI SSD 512 GB + 256 GB 840 PRO voor opslag
GTX 1060 Max Q
intel hd 630
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Videokaart drivers opnieuw installeren.
Huidige overige drivers updaten/ vervangen voor algemene in plaats van die van dell.
Chrome opnieuw installeren.
undervolten ( hij blijft nu een constante boost hebben en wordt nooit warmer dan 60 graden)
Ik wil liever niet de hele laptop een keer formatteren aangezien ik aan het afstuderen ben.
Hallo, onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht. Het probleem is alleen dat hij heel erg traag is met bijvoorbeeld afspelen van youtube in chrome.. Als ik dit doe dan kan ik geen browserscherm ernaast open hebben zonder dat het filmpje verschrikkelijk stottert.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Chrome ( Maar andere browsers hetzelfde)
Windows 10
Bij een game opstarten is er minder problemen.
Hardware
Dell insperion 7000 series
Specs :
4K scherm
7700HQ
16 GB single channel memory
PCI SSD 512 GB + 256 GB 840 PRO voor opslag
GTX 1060 Max Q
intel hd 630
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Videokaart drivers opnieuw installeren.
Huidige overige drivers updaten/ vervangen voor algemene in plaats van die van dell.
Chrome opnieuw installeren.
undervolten ( hij blijft nu een constante boost hebben en wordt nooit warmer dan 60 graden)
Ik wil liever niet de hele laptop een keer formatteren aangezien ik aan het afstuderen ben.