ow wij mogen de kyro niet goed praten, maar de geforces moeten dat wel altijd he,
de kyro is gewoon videokaart die uniek is zijn soort, aangezien er momenteel maar 3 grote videokaarten fabrikanten zijn, nvidia, ati, kyro (ben hun naam effe kwijt).
en hoop ik ooit de glaze 3d van bitboys erbij op te noemen, maar dat terzijde.
in iedergeval wil ik niet de massa volgen maar een beetje alternatief blijven, door bv, een kyro2 te kopen.
en mijn vraag in dit topic was:
maakt het uit dat de kyro 2 geen hw tnl heeft aangezien de processor een P4 1.5 is!, als ik mijn tnl uitzet op mijn (nu doode) gayforce 2mx dan scheelde het me misschien overal 10/20FPS, maar ja, mijn CPU is ook een Celeron500@566 en nu praat ik over een P4 1,5ghz.
ik ben nog nergens zo'n config tegen gekomen.
3dmark hoef je echt geen T&L uit te zetten voor beter performance
en wat als de overkill nou door de TnL engine komt? ik bedoel, de CPU is nog altijd krachtiger dan de TnL engine (alleen de TnL engine beperkt zich maar tot 1 taak en de CPU tot meerdere, vandaar dat de TnL tot leven kwam) stel ik heb een xeon 900mhz met 2mb cache, dan lijkt het mij dat de overkill door de TnL engine komt van die g**force 3. aangezien die xeons enorme krachtige cpu's zijn
of laten we een P4 dual 1.8ghz nemen, dan kan je hem ook beter uitzetten,
maar nou heb ik het over de KYRO 2, die GEEN tnl hebt, MAAR WEL HSR! (de tile based engine) wat die kaart dus uniek maakt, hoewel de voodoo4/5 het ook hadden maar dan in wat mindere maten geloof ik, of als een instelling die standaart uitstond.