Nikon D7200 | Nikon 18-55 | Nikon 55-200 | Sigma 50-500
Microsoft Windows Media Creator kan je op elke machine starten, een ISO/USB maken en dan je machine installeren / upgraden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
FAT32 geformatteerd ?

let niet op gebruikt, want ik heb er meer dan alleen Win10 op staan
En wat voor bestand staat er op de usb, want er moeten er meer op staan ...

[ Voor 55% gewijzigd door FreshMaker op 08-05-2018 18:49 ]
en autorun.inf staat er al op.
Volgens mij werkt dat helemaal niet; een USB HDD werkt "anders" dan een USB flash-disk.Coolyo_Lars schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:51:
De USB is 1TB dus dat is wel genoeg
en autorun.inf staat er al op.
Maar dat doe ik uit mijn hoofd hoor; mogelijk dat ik volledig mis zit maar normaliter gebruik ik gewoon een USB-stickie van 16GB en nog nooit issues gehad met installeren van Windows 7 / 8 / 10 / 2012 / 2016.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dan ga ik daar wel naar opzoek, heel erg bedankt voor de snelle reacties.
Ah, die had ik laatst ook. Oplossing was de media creation tool een iso te laten maken en vervolgens die met Rufus naar de USB stick te laten schrijven. Daarna deed ie het vlekkeloosCoolyo_Lars schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:41:
Ik gebruik Microsoft WIndows Media Creator ik maar dan een bootable USB en op het einde crasht hij. Het bestand staat dan wel op mijn USB maar doet het niet.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Als je dit volgt heb je nergens last van.
https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/
Schreeuwen is ook wel weer onnodigjetspiking schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:23:
Wacht even, je haalt nu een HDD en USB door elkaar. Wat je moet doen is als volgt: Sluit je 1TB HDD aan via SATA in je pc. Consecutief selecteer je de ISO voor een HDD, deze schijf formateer je (CONTROLEER DIT ANDERS VERWIJDER JE STRAKS ALLES OP DE VERKEERDE SCHIJF).
Als je dit volgt heb je nergens last van.
Hij was er al achter dat het niet werkt om de install-media op een HDD te zetten.
TS gaat een usbstick regelen en opnieuw proberen
https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/
Ach, daar heb je backups voor. Toch?jetspiking schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 22:45:
Niet om te schreeuwen, maar om zeker te weten dat ie er niet overheen leest. Niets is rotter dan al je bestanden kwijt te zijn.
Wellicht moet je ons eerst eens exact vertellen:Coolyo_Lars schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:31:
... maar steeds als ik een instalatie schijf maak dan zegt hij na nog een paar dingen opruimen dat er zich een fout heeft voorgedaan....
Ik gebruik een 1TB schijf ...
- welke dingen gaan er wel goed, ofwel: welke stappen worden doorlopen en bij welke exacte stap gaat het fout
- wat is de exacte foutmelding?
- welke 1TB schijf gebruik je? Exacte specs?
Met jouw huidige informatie kunnen we vrij weinig. "een paar dingen" en "een fout" is gewoon te algemeen en nietszeggend. Klinkt een beetje als die reclame van "doe maar een frisje"
[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 09-05-2018 08:06 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.