Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil er PUBG, League Of Legends, CS:GO etc mee spelen. Met PUBG wil hij een stabiele 90 fps halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De setup mag 800€ kosten, randapparatuur is aan aanwezig
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Nee, alles moet nieuw aangeschaft worden behalve de randapparatuur. Muis monitor etc. is aanwezig./i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
één videokaart is meer dan voldoende denk ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Intel & Nvidia, daar hebben we beide goede ervaring mee dus wij zullen niet zo snel veranderen van merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
We hebben geen speciale wensen buiten dat het moederbord graag een beetje toekomstbestendig is indien we onderdelen willen vervangen in de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee, dit zijn we niet van plan, hier hebben we geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb samen met een vriend voor hem een PC samengesteld. Ik zou graag van jullie experts feedback ontvangen over compatibiliteit en eventuele geschiktere onderdelen rond het budget. het budget kan misschien met 50/100€ omhoog als het veel hogere resultaten oplevert.
Hierbij de build:
Hij wil er PUBG, League Of Legends, CS:GO etc mee spelen. Met PUBG wil hij een stabiele 90 fps halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De setup mag 800€ kosten, randapparatuur is aan aanwezig
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Nee, alles moet nieuw aangeschaft worden behalve de randapparatuur. Muis monitor etc. is aanwezig./i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
één videokaart is meer dan voldoende denk ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Intel & Nvidia, daar hebben we beide goede ervaring mee dus wij zullen niet zo snel veranderen van merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
We hebben geen speciale wensen buiten dat het moederbord graag een beetje toekomstbestendig is indien we onderdelen willen vervangen in de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee, dit zijn we niet van plan, hier hebben we geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb samen met een vriend voor hem een PC samengesteld. Ik zou graag van jullie experts feedback ontvangen over compatibiliteit en eventuele geschiktere onderdelen rond het budget. het budget kan misschien met 50/100€ omhoog als het veel hogere resultaten oplevert.
Hierbij de build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8500 | € 193,95 | € 193,95 |
| 1 | MSI Z370-A PRO | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Asus DUAL-GTX1060-O3G | € 255,50 | € 255,50 |
| 1 | MS-Tech CA-0330 | € 19,98 | € 19,98 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 73,- | € 73,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 793,25 | |