Toon posts:

videokaart op oude CPU

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een PII 350 met een KYRO 1
ik wil van de zomer natuurlijk max payne spelen en dat gaat niet lukken met dit systeem
ik wil dus een nieuwe videokaart halen, een CPU komt op de HCC in november binnenwandelen ;)
alleen wat moet ik halen? ik kan eigenlijk alles betalen als ik maar lang genoeg werk :D
ik wil het liefst een geforce 3 omdat die natuurlijk rocken maar heeft dat wel nut met me cpu? meeste games gebruiken nog steeds geen T&L
of kan ik nu volgende week meteen een GTS halen en met de rest van het geld iets leuks doen, bijv max payne kopen :o

bji voorbaat dank

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
ik denk dat al deze kaarten ( GF2GTS en GF3 ) allemaal een beetje te hoog gegrepen zijn ivm je CPU, dus je kan waarschijnlijk nooit het maximale uit de kaarten halen, kun je beter ff wat harder doorwerken en nieuwe mobo + cpu kopen en later een snellere kaart :)

of andersom, maar goed ...

fotoblog

Verwijderd

Wat dacht je van een Geforce II Ultra?

Verwijderd

neem een tnt2 ultra of een geforce mx de rest is nogal overkill .. met een GF2 of GF3 zal het misschien iets sneller gaan maar je kunt dan beter geld in je cpu stoppen.

Verwijderd

Ik heb hier nog een TnT2 Ultra voor 356,00 voor je.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 11:31 schreef ViolatoR het volgende:
ik denk dat al deze kaarten ( GF2GTS en GF3 ) allemaal een beetje te hoog gegrepen zijn ivm je CPU, dus je kan waarschijnlijk nooit het maximale uit de kaarten halen, kun je beter ff wat harder doorwerken en nieuwe mobo + cpu kopen en later een snellere kaart :)

of andersom, maar goed ...
als je iets beter had gelezen had je gezien dat ik op de HCC een nieuwe proc en mobo haal. waarschijnlijk een P4 2 GHZ ofzow want me pa betaald mee :D
dan wil ik niet met een tnt 2 zitten...

Verwijderd

als je iets beter had gelezen had je gezien dat ik op de HCC een nieuwe proc en mobo haal. waarschijnlijk een P4 2 GHZ ofzow want me pa betaald mee :D
tja moet je wel zeggen dat je de hele boel wilt veranderen natuurlijk!
ik dacht die kerel gaat ff een slot 1 upgrade doen ofzo.

je zegt namelijk dat je een nieuwe cpu wil op de hcc, niks over mobo of mem of cooler.

als je voor iets stevigs als een p4 gaat kies dan maar gelijk voor een geforce 3, no doubt..

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Op maandag 16 juli 2001 11:36 schreef Logitech het volgende:
LOL :+

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op maandag 16 juli 2001 11:37 schreef bibabolle het volgende:

[..]

denk nou niet dat het op de hcc zoveel goedkoper is. zeker het laatste jaar viel dat vies tegen. meestal zijn de prijzen hetzelfde als in de winkel.

waarom koop je nu niet gewoon een kt266 bord f zo met een duron, en ram je er later een athlon4 f zo erin. prik er een gf 2 mx bij, en maxpayne gaat wel draaien.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 12:17 schreef Frits Bolkestein het volgende:

[..]

LOL :+
Dat is die kaart mij gewoon waard

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 12:40 schreef Logitech het volgende:

[..]

UHM
in de pricewatch staat een GF 2 pro voor 400 piek....

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01
En een asus3800 deluxe voor bijna hetzelfde geld? Dus... dat betekent dat ze teveel vragen voor die deluxe (ik ben er voor een vriendprijsje aangekomen incl brilletje WOEHOE!! :P )

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

een PII 350..deja vu :)
Ik had bij die van mij een TNT 16MB AGP (Viper 550), en guess what,that thing kicked major butt :)
Met die cpu van jou wordt Max Payne niet bepaald speelbaar hoor..helaas..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op maandag 16 juli 2001 11:36 schreef Logitech het volgende:
Wat is dit nou weer voor een loser aanbod. Voor dat geld heeft ie een MX en geld over of bijna een GTS. Bah.
Ik :r echt van figuren zoals jij.

• InterCC

[..]

Vieze naaidoos.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 20:14 schreef InterCC het volgende:

[..]

Vieze naaidoos.
Wat een taal.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 20:13 schreef InterCC het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een loser aanbod. Voor dat geld heeft ie een MX en geld over of bijna een GTS. Bah.
Ik :r echt van figuren zoals jij.
Dan koopt hij toch lekker een MX.
En ik wordt erg :'( van mensen zoals jij.

• InterCC
Op maandag 16 juli 2001 20:16 schreef Logitech het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe zielig jij bent maar wel heel erg naar mijn schating.
Zegt er één wat. Jij bent echt een vieze afzetter. (en dan heb ik het nog niet eens over al die leugens van je)

Verwijderd

Ik bied iets aan mensen hoeven er niet eens op te reageren als ze dat niet willen.

• InterCC
Op maandag 16 juli 2001 20:17 schreef Logitech het volgende:

[..]

Dan koopt hij toch lekker een MX.
En ik wordt erg :'( van mensen zoals jij.
Ga maar snel janken ja. Kleine baby.
En waarom heb je je post geëdit. stomme lamer. Jij irriteerd me echt zoooo erg he met al die kut reacties van je.

• InterCC
Op maandag 16 juli 2001 20:18 schreef Logitech het volgende:
Ik bied iets aan mensen hoeven er niet eens op te reageren als ze dat niet willen.
Wel eens nagedacht hoe zielig dat aanbod van je is?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

heren heren, laten we niet afdwalen van het topic en lief tegen elkaar blijven doen O+
Graag wat normaler reageren en je niet verlagen tot het nivo dat de ander heeft..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Ga maar snel janken ja. Kleine baby.
Ik bedoel dat ik heel droevig wordt van mensen zoasl jij.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Logitech, als je nou eens wat minder provoceert als nieuwkomer vermijd je dit soort reacties.

Je hebt al een ban op het hardware forum, is die dan niet voor niets geweest?

Beetje meedenken en rustig peilen hoe het er hier aan toe gaat.. :)

Verwijderd

Logitech.....DONDER OP!!!!! Jij bent een ziek klein losertje die elke topic verziekt :(

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
Op maandag 16 juli 2001 11:35 schreef kRiTz_C het volgende:
neem een tnt2 ultra of een geforce mx de rest is nogal overkill .. met een GF2 of GF3 zal het misschien iets sneller gaan maar je kunt dan beter geld in je cpu stoppen.
wel goed lezen, hij gaat in november een nieuwe cpu halen.....de kaart die die nu gaat kopen doet dus ff een maandje of 4 dienst op een oude cpu....

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 20:32 schreef Logitech het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik heel droevig wordt van mensen zoasl jij.
Logitech, please. 356 gulden is veel te veel man denk eens na met je botte rotkop.
En verneuk niet al die topics hier, we worden zo langzamerhand gek van je.

En ik :r op mensen zoals jij, dus plz, shut the hell up met je debiele onzinnige flame-uitlokkende newbie-vragen..

Verwijderd

Tegen de tijd dat je op de HCCdagen je inkopen gaat doen is je videokaart, die je nu wilt, vast in prijs gezakt..... Ik zou voor een geforce 2MX400 gaan. Er zijn al leuke kaartjes beneden de 300 piek... En de geforce 2MX komt pas goed tot zijn recht op een plank met een fsb van 133 en het dubbele van jouw processor vermogen....

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

[..]

Dan mag jij die van mij overkopen.
Aangezien ik in een goede bui ben krijg je een geeltje korting.
Deal?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Ik zeg hier niets meer, jammer dat het bij mij altijd zo uitloopt. :'(

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

zinloos (verbaal) geweld :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1