Ik krijg dit jaar een leuk bedrag terug van de belastingdienst, en daar wil ik een deel van uitgeven voor een upgrade van mijn pc.
Ik verwacht mooie hoge settings voor de games die ik graag speel:
Elderscrolls online
Mad max
Destiny 2
Overwatch
Sea of thieves
Gta v
Ik wil mijn gaming pc upgraden.
Ik twijfel voornamelijk over de gpu. Ik heb een freesync monitor met een range van 40/75hertz op 2560x1080p resolutie. Ik gebruik mijn pc voor 90% puur om op gamen. Ik wil het liefst constante fps op 60/75 zitten. Ik gebruik ook een steamlink die baat heeft bij het halen van 60 + fps inverband met de vsync op de link
1000.- euro
Ik heb ook een nieuwe psu nodig dus ik dacht voor de gpu max tot 800 te gaan om nog geld over houden voor psu+ koeling.
Merk voorkeur: Asus Strix
Ik heb een case met gehard glas aan beide kanten deze build wil ik graag mooie houden kwa onderdelen dus met grote voorkeur asus strix met aura sync.
belangrijk om te weten: ik heb een raijintek thetis case (small form factor atx) huidige specs:
AMD Ryzen 3 1300x (wraith stealth koeler)
Asus rog strix b350-f gaming
Asus rog strix radeon rx 560 o4gb evo
Raijintek thetis window (zwart)
Kingston hyperx predator 8gb 2x 4gb
Crucial mx300 525gb ssd
Adata hm-650 psu
Windows 10 pro (64-bit)
(Mijn pc staat op zolder)
Ik twijfel heel erg of een vega 64 of 56 veel meerwaarde heeft over een rx 580. Ik kijk niet naar nvidia vanwege freesync en ik heb ook mijn zorgen over de temperaturen die kunnen oplopen. Daarbij moet mijn voeding nodig vervangen worden omdat de fan piept en hij uitvalt bij draaien van stress tests.
Ik hoop dat ik zo volledig mogelijk mijn vraag mag posten, ik zit al weken te piekeren wat ik wil en in welke onderdel ik mijn geld het beste kan stoppen.
Prestaties
Temperaturen
Uiterlijk
Groetjes Dennis
Ik verwacht mooie hoge settings voor de games die ik graag speel:
Elderscrolls online
Mad max
Destiny 2
Overwatch
Sea of thieves
Gta v
Ik wil mijn gaming pc upgraden.
Ik twijfel voornamelijk over de gpu. Ik heb een freesync monitor met een range van 40/75hertz op 2560x1080p resolutie. Ik gebruik mijn pc voor 90% puur om op gamen. Ik wil het liefst constante fps op 60/75 zitten. Ik gebruik ook een steamlink die baat heeft bij het halen van 60 + fps inverband met de vsync op de link
1000.- euro
Ik heb ook een nieuwe psu nodig dus ik dacht voor de gpu max tot 800 te gaan om nog geld over houden voor psu+ koeling.
Merk voorkeur: Asus Strix
Ik heb een case met gehard glas aan beide kanten deze build wil ik graag mooie houden kwa onderdelen dus met grote voorkeur asus strix met aura sync.
belangrijk om te weten: ik heb een raijintek thetis case (small form factor atx) huidige specs:
AMD Ryzen 3 1300x (wraith stealth koeler)
Asus rog strix b350-f gaming
Asus rog strix radeon rx 560 o4gb evo
Raijintek thetis window (zwart)
Kingston hyperx predator 8gb 2x 4gb
Crucial mx300 525gb ssd
Adata hm-650 psu
Windows 10 pro (64-bit)
(Mijn pc staat op zolder)
Ik twijfel heel erg of een vega 64 of 56 veel meerwaarde heeft over een rx 580. Ik kijk niet naar nvidia vanwege freesync en ik heb ook mijn zorgen over de temperaturen die kunnen oplopen. Daarbij moet mijn voeding nodig vervangen worden omdat de fan piept en hij uitvalt bij draaien van stress tests.
Ik hoop dat ik zo volledig mogelijk mijn vraag mag posten, ik zit al weken te piekeren wat ik wil en in welke onderdel ik mijn geld het beste kan stoppen.
Prestaties
Temperaturen
Uiterlijk
Groetjes Dennis
[ Voor 11% gewijzigd door Mister-White op 08-05-2018 14:03 ]