Casema Broadband Premium - Iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Ik heb op het moment Mxstream (Planet) en ben er eigenlijk wel tevreden mee. Maar nou vernam ik laatst dat die nieuwe broadband abbo's op dat nieuwe netwerk van Casema ook in Zeist beschikbaar komen.

Dus nou vraag ik me toch stiekem af of iemand hier al ervaring mee heeft en wat voor pings er gehaald worden in games etc. :) En of de beloofde 64kb/s gehaald word.

bvd :]

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik zou zeggen, kijk eens bij de providerinfo op www.speedtest.nl

voor de snelheid: http://www.speedsuite.net/speedsuite/Database/Graphs.asp?pi_id=36&co_id=73

voor de ping:
http://www.speedsuite.net/speedsuite/Database/Ranking.asp?TestTypeID=13&chkCTC=on&chkCTT=on&chkCTA=on&chkCTI=on

De ping is idd erg goed en ja, die 64 kB/s wordt ook gehaald.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Hmmz, als ik die pagina goed begrijp is de ping rond de 125, opzich wel goed, maar niet goed genoeg voor games :)

Maargoed, iig bedankt voor de link het is een verdomd handige pagina zie ik :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Tourniquet onwijs bedankt. ik vroeg het me ook een tijdje af of die snelheid van 64 kb/s wordt gehaald.

ik heb wel zitten kijken op www.mordax.nl maar daar stonden nog de ouwe snelheden.

P.S bij mij in de wijk (den haag) wordt er maar 40 kb/s gemeten. das klote

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op maandag 16 juli 2001 12:02 schreef Aphax het volgende:
Hmmz, als ik die pagina goed begrijp is de ping rond de 125, opzich wel goed, maar niet goed genoeg voor games :)

Maargoed, iig bedankt voor de link het is een verdomd handige pagina zie ik :)
De ping die ze op speedtest uitvoeren is er een vanuit de VS naar jouw bak. Bij online spelen op een goede server zit je vrijwel altijd tussen de 20 en 40 ms!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op maandag 16 juli 2001 12:15 schreef vinkie het volgende:
Tourniquet onwijs bedankt. ik vroeg het me ook een tijdje af of die snelheid van 64 kb/s wordt gehaald.

ik heb wel zitten kijken op www.mordax.nl maar daar stonden nog de ouwe snelheden.

P.S bij mij in de wijk (den haag) wordt er maar 40 kb/s gemeten. das klote
Die 40 kB/s is dan denk ik het gemiddelde van de afgelopen 4 weken. Vorige week is de snelheid verdubbeld, dus tellen die "oude" snelheden nog steeds mee in het gemiddelde!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 16:13

sjaak

un giorno credi

Ik heb ook Wanadoo Broadband Premium en ja, die snelheden worden gehaald :) Eerder zat ik tegen de 26 KB/sec. Nu tegen de 50/60 ongeveer. Pings zijn b.v. met T.net 30-70 ms. Dus best te doen. :)
Pagina: 1