Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Vraag
Beste antwoord (via Vliegenier04 op 08-05-2018 14:45)
Daarnaast klinkt het alsof je een behoorlijk oud systeem en dito voeding hebt. Ik zou daarom serieus overwegen om ook de voeding te vervangen voordat deze mogelijk je nieuwe vidoekaart verpest.
Alle reacties
Daarnaast klinkt het alsof je een behoorlijk oud systeem en dito voeding hebt. Ik zou daarom serieus overwegen om ook de voeding te vervangen voordat deze mogelijk je nieuwe vidoekaart verpest.
De 1050Ti heeft geen extra voedingskabel nodig, de 1060 3GB geloof ik wel.
De vereisten van Minecraft zijn oa afhankelijk van hoeveel mods je gebruikt.
Andere mogelijkheid is een APU. Deze presteert grafisch beter dan je huidige videokaart. Wel een nieuwe voeding erbij nemen. Kom je alleen net een paar tienen boven budget.
| # | Product | Prijs | Subtotaal | 
| 1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 94,- | € 94,- | 
| 1 | MSI A320M Grenade | € 58,- | € 58,- | 
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D26BFSC | € 93,99 | € 93,99 | 
| 1 | be quiet! System Power 9 400W | € 42,50 | € 42,50 | 
| Bekijk collectie Importeer producten  | Totaal | € 288,49 | |
[ Voor 18% gewijzigd door Uszka op 08-05-2018 12:40 ]
Verwijderd
Wellicht het overwegen waard om meteen de gehele upgrade te doen
Ook heb ik nog de vraag welke videokaart in verhouding sneller is; gtx 1050ti og gtx 1060 3gb? Renderen in oa Blender Cycles doe ik wel dagelijks, dus welke is het beste voor rendering en welke is het beste voor gaming?
Mvg
Vliegenier04
Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Ik vermoed dat voor jouw toepassingen de 1060 beter is.
Zie mijn lijstje een aantal posts hierboven.Vliegenier04 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:56:
Hebben jullie dan advies qua voeding die ik kan aanschaffen?
De GPU in de 2200G is weliswaar geen hoogvlieger, maar ruim sneller dan een GT440 (pakweg 3x meer GPU grunt), en mocht je later alsnog meer power willen, kan je alsnog een kaart er bij prikken.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Trouwens nog een vraagje voor mijn jongere broertje. Hij gebruikt dezelfde pc als ik op dit moment, maar hij krijgt dan mijn "oude" voeding om een eigen pc te bouwen. Kan hij daarmee een GTX 1050 (2gb) mee draaien?