Toon posts:

mail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

wellicht dat iemand mij kan helpen, ik probeer al een aantal dagen mijn mail toe te voegen.
Ik krijg het knopje volgende en daarna gereed maar als ik hier op klik komt er alleen heel even een rondje die draait.

weet dat het niet heel heel duidelijk is maar wellicht kan iemand mij helpen.

groetjes yessica

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Welk programma? Wat voor mailserver?

Heb je wat meer context?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi SyeS, welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een sjabloon met een aantal vragen, zoals welke relevante hardware en software je gebruikt, en wat je zelf al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. We verwachten hier nl. enige mate van eigen inzet. Door deze informatie te vermelden laat je zien zelf ook moeite te willen doen om een oplossing en te vinden. Daarnaast komen we niet met oplossingen aan die je al lang en breed hebt geprobeerd.

Zoals je topic nu is, is het gissen waar je het over hebt. Om te beginnen over welk besturingssysteem hebben we het (macOS, Windows, Plan9?), welk e-mail programma (Outlook, Postbox, Apple Mail), welke instellingen gebruik je (mailserveradres, POP3, IMAP), krijg je een foutmeldingen? Kun je anders een screenshot maken en hier plaatsen?

Overigens, 'groetjes' onder je post is nergens voor nodig :) Zie ook Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 08-05-2018 00:34 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:01:

wellicht dat iemand mij kan helpen, ik probeer al een aantal dagen mijn mail toe te voegen.
Ik krijg het knopje volgende en daarna gereed maar als ik hier op klik komt er alleen heel even een rondje die draait.
En, al gelukt?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Kijk hier eens naar https://support.apple.com/nl-nl/HT204173.

Controleer ook je internetverbinding even en inderdaad iets meer informatie zou wenselijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Ben benieuwd of dit is opgelost en of we dat überhaupt ooit te weten komen.......
Pagina: 1