2e hands product verkocht als nieuwe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sudil
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 25-12-2024
Mijn vraag
Ik had een grafisch tablet besteld van Megekko. Ik ben uit België. Het toonde gebruikssporen. Op welke vergoeding heb ik recht? Ik wil liever terugstorting dan verpakken/verzenden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
51,95 € Genius MousePen i608X + 5,95 € verzendkosten.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ze email verstuurd en deelde dat ik niet tevreden was. Ik zei ook dat ik niet wil verpakken/retourneren. Ze boden mij 25% terugstorting. Is dat niet te weinig? Moeten ze niet meer betalen aangzien ik een nieuwe product besteld heb en ze een product met gebruikssporen verstuurd hebben?

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/npKRB7/20180505_120202.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat wil je dan anders?

Je wilt het product niet teruggeven/sturen, maar de korting die je krijgt vind je te weinig. Wat moet de winkel dan doen? Ik neem aan dat als je wel terugstuurt, dat je aankoopprijs + verzendkosten + jouw retourkosten terugkrijgt. Dan is daarmee de kous af.

Ze gaan logischerwijs je geen 90% korting geven of zeggen van ‘hou maar’.

[ Voor 13% gewijzigd door spone op 08-05-2018 00:09 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ze moeten het product terugnemen. De korting die ze bieden is gewoon een schikkingsvoorstel. Jij kunt hiermee akkoord gaan (vind je de sporen die 25% waard) of het product terugsturen. Waarom wil je dat laatste niet? Vind je het een mooie gelegenheid voor een koopje?

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 08-05-2018 00:10 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
sudil schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:00:
Ik zei ook dat ik niet wil verpakken/retourneren.
Waarom niet? Dat lijkt mij de enige juiste oplossing. Terugsturen, en jij je geld terug.

Gedeeltelijke terugstortingen om jou tegemoet te komen van 25% kunnen natuurlijk heel goed als shop en koper daar beide mee akkoord gaan, maar er is geen 'vastgesteld' percentage of geldbedrag wat hier bij hoort.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sudil
Ik vind verpakken/versturen een hele gedoe. Ik had ook een defect moederbord ontvangen bij eerdere aankoop die ik nog kan/moet opsturen. Ik heb rond 2000 uitgegeven bij hen. Behalve deze twee producten, met rest heb ik nog geen probleem. RAM overbodig gekocht maar weer doorverkocht omdat ik verpakken/versturen veel werk vind (verpakking vinden, afdrukken, plakken, verpakken, naar post brengen).? Ik vind het onwijs dat ik al dit moet doen voor hun fout.

Bedankt voor jullie reacties. Misschien ga ik toch in voor die 25%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 21:04
sudil schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:00:
(...)
Ze boden mij 25% terugstorting. Is dat niet te weinig? Moeten ze niet meer betalen aangzien ik een nieuwe product besteld heb en ze (...)
Wat je beter kunt afvragen is of je het zelf waard vind.
Het recht om het terug te sturen en je aankoopbedrag terug te krijgen heb je sowieso .
Kun je leven met de gebruikerssporen is die korting mooi meegenomen, uiteindelijk neem je het apparaat toch in gebruik en krijg je sowieso gebruikerssporen.
Ik zou het op die manier bekijken.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Terugsturen, is de enige echte optie.
Dan maar iets duurder uit, maar om bedrijven die tweedehands als nieuw verkopen een tik op de vingers te geven is toch echt door er voor te zorgen dat ze flink kosten moeten maken op dat product.

Andere kopen ze jou nu af en flikken ze het de volgende keer weer met een ander product bij een andere klant...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +56 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

25% is best een mooie korting als je te lam bent om terug te sturen.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:38
Als je 25 proc te weinig vindt, dan ken je altijd voorstellen om bv 35proc terug te storten.

Doen ze dit niet... dan alles maar retour sturen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-09 14:25
sudil schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 00:39:
Ik vind verpakken/versturen een hele gedoe. Ik had ook een defect moederbord ontvangen bij eerdere aankoop die ik nog kan/moet opsturen. Ik heb rond 2000 uitgegeven bij hen. Behalve deze twee producten, met rest heb ik nog geen probleem. RAM overbodig gekocht maar weer doorverkocht omdat ik verpakken/versturen veel werk vind (verpakking vinden, afdrukken, plakken, verpakken, naar post brengen).? Ik vind het onwijs dat ik al dit moet doen voor hun fout.

Je koopt een nieuw product. Je krijgt iets met sporen van eerder gebruik. Dat wil je niet. 25% is in jou ogen te weinig. Maar je hebt geen zin om het meest logische te doen, namelijk inpakken en retour sturen? Vreemd. Met een beetje geluk heb je de verpakking waarin het ontvangen is nog ergens liggen. doe het daar in, adres plakken en retour. Zij hun product, jij je geld. Echt het meest logische. Zelf zou ik nooit een defect / gebruikt artikel houden omdat ik geen zin heb om iets in te pakken 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Je kan niet de lusten nemen van het online kopen, maar dan de lasten niet willen accepteren.

Spullen naar je laten verzenden heeft soms de consequentie dat jij ook dat een keer moet doen.
Daarnaast, hoeveel moeite is het nu, een doos vullen met je spul, adres erop en afleveren bij de AH. Nog geen half uur werk.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 22:22
Verpakking "vinden" en versturen, het kan aan mij liggen, maar als je niet als een dolle hond die kartonnen dozen opengetrokken hebt, heb je altijd een verpakking om terug te sturen, namelijk degeen die jij ontvangen hebt.

Het is nog geen 5 minuten werk en jij bent te lui om ook maar enig iets te doen om je geld terug te krijgen. Ik had het wel geweten, terug sturen of tabee. Ben je dan ook te lui om spul uit te pakken? want ja, schaar zoeken, doos pakken, spul open maken, sigh, wordt al moe van de gedachte!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Joeri.Bijlsma schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:35:
Ben je dan ook te lui om spul uit te pakken? want ja, schaar zoeken, doos pakken, spul open maken, sigh, wordt al moe van de gedachte!
O-) 8)7 meer woorden heb ik er niet voor...

Inpakken en opsturen.. weg d'r mee..

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Agossie, stel je toch eens voor dat je zelf eens wat moeite doet. En dan uit luiheid jezelf in je vingers snijden en maar kiezen voor wat korting, zodat je zelf geen moeite hoeft te doen. Let me guess: millennial?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Ik stel voor dat we vanaf hier weer constructief verder gaan i.p.v. op de man spelen. Aan de TS het verzoek om zelf met wat meer input te komen dan Op welke vergoeding heb ik recht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:55
Je hebt recht op waar je mee akkoord gaat. Worst kaas scenario (Worst case) is dat je er niet uit komt en dat je het terug moet sturen.
Daarbij moet je er rekening mee houden dat het terug gaan naar de winkel als je het in een winkel zou hebben gekocht ook tijd en werk kost en daarbij veelal een stuk meer dan het terug verzenden. Dat kost meestal alleen een paar centen voor papier, printen en plakband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik denk dat het aanmaken en reageren op dit topic net zoveel tijd kost als het inpakken en terugsturen.

Ik weet niet hoe het in België zit, maar in NL kun je bij de meeste supermarkten je pakket afgeven. Boodschappen doen moet je toch wel een keer en dan hoef je er niet eens speciaal voor heen te rijden. Mogelijk kun je ook daar een kartonnen doos regelen om het in te versturen.

Buiten dat lijkt me 25% een redelijke vergoed, al hoewel ze natuurlijk gewoon een nieuw product hadden moeten versturen...

Edit: Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Kan gebeuren, volgende keer doe je het zelf en zou je het ook fijn vinden als er wat medewerking komt vanuit de webshop.

[ Voor 14% gewijzigd door RegularJohn op 08-05-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook erg slecht en zal zelf een korting eisen van 50 %
Of 25 % wanneer die als nog omgeruild wordt voor een nieuwe.

TS heeft namelijk niet gevraagd om 2de hands producte 2de hands product heeft zelfs schade. TS heeft er vervolgens een hoop gedoe van.

En ik weet van sommige winkels dat ze dit ook gewoon proberen met gebruikte of beschadigd producten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:05:

TS heeft namelijk niet gevraagd om 2de hands producte 2de hands product heeft zelfs schade. TS heeft er vervolgens een hoop gedoe van.

En ik weet van sommige winkels dat ze dit ook gewoon proberen met gebruikte of beschadigd producten.
Een hogere korting kan ik nog inkomen (al vind ik 25% in veel gevallen al prima, maar dat is persoonlijk), maar ook nog eens 25% vragen én een nieuw exemplaar? En volgens mij moet de winkel, in het geval van een niet conform product, ook nog eens de verzendkosten betalen.

Ik denk, gezien de marges, dat ze dat toch echt niet gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Het is toch echt onvoorstelbaar dat een winkel zoiets opstuurt zonder eerst de klant te informeren. Wil het woord asociaal niet gebruiken maar dit is echt eh.. slordig. Duidelijk een product wat ze terug hebben gekregen. Je mag verwachten dat ze een product dan controleren op gebruikssporen. En bij gebruikssporen ga je toch niet de normale prijs rekenen of niet vermelden dat het product gebuikt is en gebruikssporen heeft...

Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:45

Korting eisen en een nieuwe? Wtf? Waarom zou een winkel daarmee akkoord moeten gaan?
Waarom gaat iedereen altijd direct uit van opzet?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
De tijd die je hier op het topic al hebt verbruikt, had je het al in kunnen pakken en terug kunnen sturen.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:29

Jij bent echt duidelijk die gast die een provider opbelt met de tekst "IK WIL EEN NIEUW KASTJE"
zelf totaal geen clue hebben van hoe het werkt, maar vooral hard roepen...

Een hoop gedoe is geen sprake van, je stuurt het terug.. en je krijgt 100% van je kosten terug. de doos waar het in is gekomen kan prima fungeren als retourdoos. dus labeltje er overheen knallen en terug naar de post. als je die 5 minuten in je leven niet kan missen, dan ben je naar een week overspannen ( zou je reactie overigens wel verklaren)

dat is het risico dat je neemt als je op afstand koopt, en dat is in de wetgeving prachtig opgelost, speciaal voor mensen zoals jij... die graag een schreeuw storm beginnen om elke dwarse keutel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 22-09 13:15

Blokker_1999

Full steam ahead

Je hebt een product gekregen dat een andere klant reeds heeft geretourneerd. Kan gebeuren bij online aankopen. Je hebt dan de keuze om het zelf te retourneren of om het in dit geval houden met kort g. Maar je bent met geen van de 2 tevreden.

Dan stel ik me de vraag: waar hoop je zelf op als compensatie? Er zijn opties, maar beide kanten moeten redelijkwillen zijn.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 08:31

WhiteDog

met zwarte hond

De TS heeft toch wel een punt hoor:
- Hij heeft geen fout gemaakt
- Hij heeft niet geprobeerd een 2e hands product als nieuw te verkopen (al dan niet bewust is niet relevant).
- Het gaat hier niet over een DOA of WKOA.

De winkel kan ook een koerier langs sturen om het pakket op te halen. Dat is zelfs vrij gebruikelijk bij dit soort fouten. Wat als het pakket verloren gaat? de TS hoeft niet de aansprakelijkheid te dragen van een fout van de winkel, hou daar ook rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:09
Ik zou zeggen of ga akkoord met de 25%. Of lekker terug sturen ( wel verzendkosten door hun laten betalen )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik vind verpakken/versturen een hele gedoe.
Terug in de originele doos en even naar het postkantoor gaan, lijkt mij toch niet al te veel moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 15:48
TS kan ook proberen om dit product te verkopen en voor zichzelf een nieuwe bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 10:13
Waar heb je recht op?
Je hebt recht om het product, hetzij met of zonder opgaaf van reden, te retourneren naar de winkel. Wanneer je dit doet zul je je complete aankoopbedrag plus de retourkosten teruggestort krijgen.
De winkel zal daarbij ook de retourkosten moeten vergoed gezien het product niet aan verwachtingen voldoet.

Wanneer je het product dus niet retouneerd, heb je ook nergens recht op.

Dat de webshop 25% korting aanbied is waarschijnlijk omdat dat goedkoper is voor hun dan de verzendkosten (heen- en weer). Je kunt onderhandelen met de webshop voor een ander bedrag, maar de webshop is je niets verplicht.

De discussie hier gaat over je houding, en die is niet relevant.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
WhiteDog schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:19:
- Hij heeft niet geprobeerd een 2e hands product als nieuw te verkopen (al dan niet bewust is niet relevant).

De winkel kan ook een koerier langs sturen om het pakket op te halen. Dat is zelfs vrij gebruikelijk bij dit soort fouten. Wat als het pakket verloren gaat? de TS hoeft niet de aansprakelijkheid te dragen van een fout van de winkel, hou daar ook rekening mee.
Koerier gebruikelijk? Het gaat niet over een wasmachine ofzo.
Het is gebruikelijk dat je je product kunt retourneren wanneer het niet aan je verwachtingen voldoet, niet dat je direct gaat zeggen dat je een nieuwe wilt met 25% korting, dat is gewoon proberen een slaatje te slaan uit de situatie. Een nieuwe kan, die korting erbij slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
WhiteDog schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 13:19:

Koerier is niet nodig hoor. Ze kunnen ook gewoon de bezorger bij je langs laten komen. Scannen het product. Nemen het mee. En daar is de kous mee af. Of niet zo lastig doen en zelf even naar een punt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 23:08
Lol, wat zit je nou te zeuren. 25 procent korting is echt een goeie deal, wat wou je dan 80% korting?
En zoveel moeite is het niet, gewoon in een doos terugsturen wat ze jouw terugstuurde, heb je helemaal niks extra voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sudil
Haha, yep, na het gecontroleerd te hebben, inderdaad een millennial. Ik zeg niet dat ik geen luie gast ben. Maar daarboven heb ik geen printer, auto en ben graag niet buiten. Al die kleine dingen tellen op. En ik wil wel een tablet en dit was goedkoop en al besteld. Anders moet ik opnieuw bestellen. Vroeger zou ik veel gedaan hebben voor weinig. Nu ik laat het gewoon zijn. En sommige zaken zijn leuker dan anders, hier posten en lezen is leuker dan versturen bijvoorbeeld (voor mij).

Ik vind 25% + nieuwe beetje overdreven maar verkoper moet ook iets moeten doen voor hun fout vind ik. Wat stopt hen anders om met opzet zo'n situatie te creëren? Ik had gedacht iets rond 35%.

Ik dank jullie allemaal voor jullie input. Ik ben eigenlijk verbaasd dat zoveel van jullie geretourneerd zou hebben. Ik zou meer kunnen vragen maar ik denk dat ik bij deze bij 25% zal houden. Ik apprecieer jullie perspectief en zou daar ook rekening houden bij mijn volgende bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat leuk om te horen.

Zelf heb ik keer gehad met een webshop die zonder overleg een andere maat hadden opgestuurd omdat ze de bestelde maat niet op voorraad hadden en graag deze op wouden maken.
Bij retourneren hebben ze geprobeerd om niks terug te betalen.

Ook ik bij een computer winkel meegemaakt dat medewerkers tegen nieuw prijs hun video kaarten konden inleveren zolang ze nog nieuw uitzagen zodat ze vervolgens als nieuw nog over de toonbank worden verkocht.

Ik wil niet zeggen dat overal gebeurt maar ik ben hier door erond wel verdacht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 22-09 13:15

Blokker_1999

Full steam ahead

In het leven krijg je niet voor niets. Je moet zelf ook inspanningen leveren. Het niet hebben van een printer betekend niet dat er geen pen in huis is, en het niet hebben van een wagen of het niet graag buiten komen betekend nog niet dat je toch niet af en toe naar de winkel moet waar vaak ook een postpunt is. En als je regelmatig online aankopen doet dan weet je dat je vroeg of laat eens met een retour te maken krijgt.

De verkoper wil ook iets doen. Ze willen hem terugnemen of ze willen je 25% korting aanbieden. Je kan niet zeggen dat ze niets willen doen. Wat stopt hen van dit opnieuw te doen? Niets natuurlijk. Er wordt zoveel geretourneerd dat je het als handelaar niet kunt maken om geretourneerde producten alleen maar als tweedehands te verkopen. En meestal merkt de klant het niet eens op.

En natuurlijk gaan de meesten retourneren. Voor mij zou het niet erg zijn dat de doos is open geweest, maar de krassen zijn er gewoon te veel aan. Op dat moment maak je gebruik van je recht om te retourneren.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
"Oke meneer de winkelier, ik ben niet graag buiten dus ik wil een nieuwe met korting" Ja ik denk dat het daarmee wel gaat lukken :s

Wat nu als je een product koopt wat binnen de garantieperiode kapot gaat? Ga je dan ook de winkel vragen om het defecte aan je deur te komen omruilen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:46
Gadgeteer schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 07:53:
"Oke meneer de winkelier, ik ben niet graag buiten dus ik wil een nieuwe met korting" Ja ik denk dat het daarmee wel gaat lukken :s

Wat nu als je een product koopt wat binnen de garantieperiode kapot gaat? Ga je dan ook de winkel vragen om het defecte aan je deur te komen omruilen?
Dat is iets wat kan gebeuren ongeacht of je iets online koopt of niet. In dit geval had de TS niet kunnen voorzien dat hij een reeds beschadigd product ging ontvangen.
Ik vind dat de rekening van de TS nogal snel gemaakt wordt door sommigen. Wat zijn beweegredenen ook zijn om niet zomaar te willen retourneren, het is wel degelijk de winkel die hier gewoon in de fout ging en waar de TS nu last door heeft.

Is er geen mogelijkheid dat de winkel jou een nieuwe variant bezorgt en dat ze meteen het beschadigde artikel dan terug meenemen ?
Op die manier heb jij wat je gewild had en heb je er geen extra moeite door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
rouchken11 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:33:
[...]

Dat is iets wat kan gebeuren ongeacht of je iets online koopt of niet. In dit geval had de TS niet kunnen voorzien dat hij een reeds beschadigd product ging ontvangen.
Ik vind dat de rekening van de TS nogal snel gemaakt wordt door sommigen. Wat zijn beweegredenen ook zijn om niet zomaar te willen retourneren, het is wel degelijk de winkel die hier gewoon in de fout ging en waar de TS nu last door heeft.

Is er geen mogelijkheid dat de winkel jou een nieuwe variant bezorgt en dat ze meteen het beschadigde artikel dan terug meenemen ?
Op die manier heb jij wat je gewild had en heb je er geen extra moeite door.
De winkel heeft een oplossing geboden. Indien niet voldoende, dan kan TS het artikel terugsturen. IMO doet de winkel genoeg. Meer eisen is gewoon flauwekul, ook al wil je niet graag naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57

Perkouw

Moderator General Chat
Kleine huishoudelijke noot; TS geeft aan eruit gekomen te zijn. Verder discussiëren prima, maar dan graag wel on-topic en niet op de man. :)
Pagina: 1