As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Mischien een ander type toestel overwegen. Ik ben zelf erg te spreken over mijn Siemens M35. Ik krijg hem niet kappot en heb nu een Sony Z5 besteld omdat ik gewoon iets anders wil (nieuw speeltje).
[humor]
Er is trouwens een leuke mod voor deze nokia.

[/humor]
En je gaat toch geen 250 piek ex betalen voor een nieuw schermpje, die dingen kan je overal halen voor maar 100 gulden ofzo (comtronics ofzo, vraag maar aan Gash
Verwijderd
De enige manier die je zou _kunnen_ proberen is door een mooi verhaaltje te verzinnen dat de telefoon niet goed gerepareed is, dat dit display dus letterlijk al op knappen stond (doordat 'ie bijvoorbeeld te strak in het frame gezet is) en dat het daarom nog onder de vorige reparatie valt.
Creatief en voor je het weet zit er nog een kern van waarheid in ook
Trouwens: Die nokia displays zijn altijd het zwakke punt. Ik heb 2 6150's gehad, de eerste begon na anderhalf jaar rare dingen te doen met het display en de tweede is na een paar maanden gejat dus dat zou ik je niet kunnen vertellen....
Bij mijn oude job was informatica en telematica één afdeling, en als er één merk toestel was waar ze daar een hekel aan hadden dan was het wel nokia...
Kijk, daar gaat het me niet om. Ik vind gewoon, en deel ik met vele anderen, dat het vervangen moet worden zonder dat daar kosten voor mij in rekening komen! In november loopt me abbo af, dan pas wil ik een nieuwe kopen.Dit is inderdaad erg vervelend.
Mischien een ander type toestel overwegen. Ik ben zelf erg te spreken over mijn Siemens M35.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Nop dat zal niet werken (bij primafoon). De telefoons worden ingenomen en klacht word vermeld word vervolgens opgestuurd naar de repair afdeling (dezelfde waar belcompany ook gebruikt van maakt). De toestellen worden bekeken en gerepareerd. Als het fabrieksgarantie is worden de kosten doorgerekent naar de fabrikant als het valschade is dan word het doorgerekent naar de winkel en vervolgens naar de klant.Op maandag 16 juli 2001 12:15 schreef Negotiator het volgende:
Het is misschien een stomme vraag maar je hebt neem ik aan wel al gewoon gezegd wat er gebeurt is tegen die man: Hij heeft in de zon gelegen en _toen_ issie gebarsten.
De enige manier die je zou _kunnen_ proberen is door een mooi verhaaltje te verzinnen dat de telefoon niet goed gerepareed is, dat dit display dus letterlijk al op knappen stond (doordat 'ie bijvoorbeeld te strak in het frame gezet is) en dat het daarom nog onder de vorige reparatie valt.
Creatief en voor je het weet zit er nog een kern van waarheid in ook
Wat wel zou kunnen je hebt een mongool van een verkoper en die gelooft je niet en wil hem dus niet opsturen. Dan is het verhaal anders. Dan zou ik gewoon een ander filiaal opzoeken en daar het volledige verhaal uitleggen.
Nokia roels qua opties en gebruiksgemak. Alleen ze willen wel snel kapot gaan. Zie bijv. de 8210. De 3310 valt wel mee. Maarja de displays zie je bij elke nokia terugkomen.Trouwens: Die nokia displays zijn altijd het zwakke punt. Ik heb 2 6150's gehad, de eerste begon na anderhalf jaar rare dingen te doen met het display en de tweede is na een paar maanden gejat dus dat zou ik je niet kunnen vertellen....
Bij mijn oude job was informatica en telematica één afdeling, en als er één merk toestel was waar ze daar een hekel aan hadden dan was het wel nokia...
Verwijderd
Dat is normaal gebruik en dus valt ie gewoon onder de garantie.Op maandag 16 juli 2001 10:23 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb een Nokia 6210 die al 2 keer gerepareerd is voor displayproblemen. Nou had ik 'm 2 weken terug toen het zo warm was in m'n carkit zitten. De zon scheen er ongeveer 10 minuten op
Zij hebben geen poot om op te staan, bewijzen zij maar eens dat het jou schuld is...
Wat een gedonder zeg, hebben die mensen nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord
En waar staat dat? Voor zover ik weet is alleen de batterij uitgesloten van garantie."Nou, daar gaat het niet om, het display is kapot: valt niet onder garantie"
Verwijderd
Mijn kleine broertje heeft een 3310 gehad, na 10 dagen display naar de haaien.. je bent niet de enige met dit probleem dus.
Mijn vriendin heeft een
motorola V50. Die gaan helemaal vaak stuk. Ik hoop dat mijn Sony zometeen niet stuk gaat.
Verwijderd
Daarna nog een 5110 gehad en die had alleen slijtage
Kheb nu al bijna een jaar een 6210 en nog nooit wat mee gehad..
T kan dus wel goed gaan...
Mijn vader heeft er geen problemen mee gehad... Tot hij hem iets te vaak liet stuiteren, en het contactje voor de adapterstekker kapot was. Nu heeft ie de v51, en is ie ook blij mee.Op maandag 16 juli 2001 17:40 schreef Kirpeknots het volgende:
Mijn vriendin heeft een [afbeelding]motorola V50. Die gaan helemaal vaak stuk. Ik hoop dat mijn Sony zometeen niet stuk gaat.
.... Ik weet het ook niet
Reley
Dat was mijn oplossing ik ga ook niet overdreven veel betalen voor nieuw display.
http://www.prijzenstunter.nl/
Daar staan ze voor 19,95 per stuk er zijn er 6 voor de 6210.
en ontiegelijk veel voor de anderen
How many babies can a motherboard have?
Uh... Mijn Display is kapot niet m'n frontje!Op woensdag 18 juli 2001 16:20 schreef funnie het volgende:
Nieuw frontje bestellen voor 20 piek heb je gelijk nieuw display... ...Daar staan ze voor 19,95 per stuk er zijn er 6 voor de 6210.
Uhmm, hij zeiOp woensdag 18 juli 2001 16:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Uh... Mijn Display is kapot niet m'n frontje!
dus dan zou je toch 2 in 1 hebben? (ik weet er verder niks vanaf, maar dat stond er toch echtNieuw frontje bestellen voor 20 piek heb je gelijk nieuw display
.... Ik weet het ook niet
display is iets anders dan frontje !!!Op woensdag 18 juli 2001 16:20 schreef funnie het volgende:
Nieuw frontje bestellen voor 20 piek heb je gelijk nieuw display...
Dat was mijn oplossing ik ga ook niet overdreven veel betalen voor nieuw display.
http://www.prijzenstunter.nl/
Daar staan ze voor 19,95 per stuk er zijn er 6 voor de 6210.
en ontiegelijk veel voor de anderen
het display zal je echt bij de repair afdeling moeten laten vervangen en dat is behoorlijk prijzig!
Als ze bij de reopair afdeling zien dat het display stuk is krijg je gewoon een nieuwe hoor, als je nog garantie hebt tenminste.
maar ze heten allebei display.
maar je hebt dus de elctronische display en de plastic display (venster dus)
How many babies can a motherboard have?
Verwijderd
De batterij heeft een kortere garantie nl. 3 maanden. Maar er zit gelukkig wel garabtie op. Mag ook wel bij die Nokia's.Op maandag 16 juli 2001 15:32 schreef johnny appleseed het volgende:
En waar staat dat? Voor zover ik weet is alleen de batterij uitgesloten van garantie.
Overigens ben ik zeer tevreden over Nokia. Begonnen met een 5110 (aangeschaft omdat die tikkentellers van de KPN er een WEEK over doen om een "simpele" PABX te installeren), kreeg een 6150 van de baas, 5110 naar vriendin. Andere baas, telefoon weg, dus nieuw abonnement met een 6110 (was maandagochtend exemplaar, crashte 3 a 4x per jaar, maar toch tevreden).
Heb nu al bijna een jaar een 6210, en dit is de beste die ik tot nu toe heb gehad. Lekker dun, past comfortabel in de broekzak van een spijkerbroek, en toch heb je iets in de hand.
Mijn vriendin heeft nu al een jaar een 8210, en die doet het nog steeds (ondanks het feit dat spullen bij haar stevig moeten zijn). Persoonlijk vind ik de 8210 wat te klein om lekker vast te houden.
Mijn ouders zijn erg blij met de 5110.
Siemens maakt prima telefoons (als enige A merk naast nokia duidelijke menu's), maar vraag eens bij een telefoonwinkel waar ze de minste problemen mee hebben, en dan is dat toch vaak nokia.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Verwijderd
Alle Nokia's in Nederland komen grotendeels bij één reparatie bedrijf terecht. Het maakt wat dat betreft weinig uit via welke telecom dealer je de telefoon opstuurd. Het voordeel daarvan is dat ze aan de hand van het serienummer (IMEI) van de telefoon wel degelij kunnen zien dat het toestel al voor de derde keer in een bepaalde periode terug is, ff laten bellen door de dealer met dat bedrijf is in dat geval eigelijk wel ff noodzakelijk. Repareren ze de telefoon niet onder garantie, en je denkt daar wel recht op te hebben dan moet je contact opnemen met Nokia Service Supprt, zij zijn de enige die (schriftelijk) toestemming kunnen en mogen geven aan het reparatiebedrijf het toestel toch onder garantie te repareren.
Wat betreft valschade enzo, zorg ervoor dat voordat je het toestel opstuurd je er ff een frontje opzet zonder ook maar een krasje, valschade is zeer snel geconstateerd en wat dat betreft doet Nokia heel moeilijk...
Succes ermee!
Zit bijvoorbeeld in Den Haag.
Maakt niet waar je je telefoon hebt gekocht zolang je het aankoopbewijs hebt kan je daar terecht (zonder ook natuurlijk maar dan betaal je het normale tarief).
Ik heb daar tijdens de garantieperiode het scherm laten vervangen van een 8210 en mijn bios kosteloos laten flashen.
Die gasten zijn heel makkelijk hoor.
The difference between men and boys is the size of their toys