Verzoek toch verwijderen negatieve feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 08:32
Goedenavond,

Al ruim 13 jaar ben (geregistreerd) lid van Tweakers.net, waar ik zo nu en daar wat hardware koop en verkoop. In die 13 jaar heb ik 38 postieve (5 sterren) reacties verkregen.

Afgelopen donderdag (3 mei) heb ik daar mijn MacBook te koop gezet en kreeg ik hier meerdere reacties op. Ook van een zekere @oct44fV. In mijn contact met hem heb ik meermaals gevraagd om tot een concrete afspraak te komen en meermaals reageerde ik binnen een aantal minuten. Dit valt na te lezen in het gesprek wat ik met hem in PM heb. Zowel vrijdag als zaterdag heb ik hem de vraag gesteld wanneer hij zou komen: geen reactie.

Ik had al vreemde vermoedens bij het contact en ook bij zijn eerdere feedback stond geen positieve reactie. Ik heb hierop een negatieve reactie geschreven en krijg nu ook een negatieve reactie (onterecht) terug.

Mijn verzoek is het verwijderen van de negatieve reactie en/of een duidelijke sanctie naar @oct44fV voor zijn manier van handel drijven. In mijn optiek meer Marktplaats stijl, dat blijkt ook wel uit zijn reactie: ''kinderachtig..

ga wel naar marktplaats want hier heb je alleen maar zeikerds. succes met dat slechte scherm''

Wat kan ik doen om dit recht te zetten? Alvast bedankt. O+

(PS verzoek TOT verwijderen van negatieve feedback ;-) )

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauw wat ben jij hopeloos.. geilen om een positieve feedback.. ik haal het wel weg maar je bent echt een zeurpiet ik kon gewoon ff niet reageren soms gebeurd dat dat mensne niet gelijk reageren !! en ik heb 2 scores door net zo een zielepiet als jij die me probeert te naaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

correctie: als de mods mijn feedback aanpassen is dit een corrupt systeen. wat geeft jou het recht mij negatieve score te geven en dan zelf niet dit van mij te krijgen? ik had tijdelijk geen internet en geen tijd om direct te reageren en jij maakt er een issue van door me te beoordelen... ik doe dat dus ook dat is mijn goedrecht dat is MIJN feedback. dus beste beoordeling geiler, ik vind het sneu en als de tweakers mods mijn mening gaan aanpassen omdat jij hier al 13 jaar blij van wordt is het corrupt want ik vond dat je MIJn negatieve feedback verdient net als dat ik in jouw ogen dat verdiende.. had me op zn minst gevraagd of 1 dag geduld gehad want wat als ik doodziek op bed lag had je dan ook negatief rapporje geschreven? oordeel maar lekker maar kom dan niet achteraf klagen dat ik ook een mening heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Cardo Je gaat zelf als eerste al in de foute door een beoordeling te geven terwijl er geen overeenkomst was. Dan is hiet niet vreemd dat je zo'n reactie terug kan ontvangen.
Ik heb dus beide reacties verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.