Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb sinds korte regelmatig geen geluid bij het afspelen van mijn media op mijn autoradio. Het geluid is dan enkel afwezig bij het afspelen van media. FM radio werkt prima, en ook meldingen van bijvoorbeeld flitsmeister zijn te horen.
Via diverse apps is zichtbaar dat alle volumes op 100% staan. Het probleem is ook niet altijd aanwezig. Ik heb het nu een week in de gaten gehouden maar zie geen verband. Iemand een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik

https://nl.aliexpress.com..._a2g0s.9042311.0.0.BjfxcO

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Reset, fabrieksinstellingen, volume regeling app geïnstalleerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:56
Heb je al contact opgenommen met de seller op aliexpress? Misschien dat er een defect in het apparaat zit? Heb je dit gelijk al in het begin gehad deze problemen?

Misschien klinkt het stom maar zitten ook alle kabels goed vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd en klinkt misschien ook stom, maar staat je media volume wel op maximaal? Bij 'standaard' Android is mediavolume, notificatievolume e.d. allemaal los van elkaar. Alhoewel ik dan zou verwachten dat ook je FM-Radio het niet doet.

Tevens zou je ons nog van net wat meer informatie willen verschaffen:
- Over wat voor media gaat het hier?
- Welke afspeelapp gebruik je hiervoor?
- Heb je dit probleem ook met een andere app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Contact gehad met de seller, en kreeg een bestand toegestuurd voor een software update. Geen effect. Heb de radio opnieuw gedemonteerd om er zeker van te zijn dat alle kabels goed vast zaten. Geen effect.

Ik gebruik Poweramp, maar ook de standaard muziek app geeft geen geluid. Soms krijg ik na een aantal pogingen opeens wel geluid. Vanmiddag deed hij het na een aantal pogingen maar begon de muziek na 10 minuten opeens ontzettend te kraken, terwijl er dan op dat moment niks aan de hand is wanneer ik FM-radio luister. Dit werkt altijd.

Product nu 2 maanden in bezit, eerste maand geen klachten ondervonden.

Flitsmeister geeft ook geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

@Verwijderd het enige wat ik nog kan verzinnen is een factory reset, mocht ook dat niet werken dan lijkt mij dat de verkoper garantie moet gaan verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit heeft inderdaad geen effect. Ik had gehoopt dat het softwarematig opgelost kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag over Android Auto. Heb sinds kort een Hyundai i10 en heb Android Auto geïnstaleerd. Alles werkt prima alleen als ik gebeld word hoor ik de telefoon niet overgaan. Als ik mijn telefoon loskoppel en gewoon via de navigatie gebeld word hoor ik de telefoon wel over gaan. Kan iemand mij helpen aub?

P.s. Heb een Huawei P20 met Android 8.1.

Groetjes en bij voorbaat hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

@Verwijderd welkom op Tweakers. Het is niet gewenst om andermans topics over te nemen, maak dus even je eigen topic aan en let daarbij op het volgende: Het algemeen beleid #quickstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik doen. Dank voor de info!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenpaard
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb een Eincar androidradio. Bij navigatie Google Maps geen stem meldingen hoorbaar. Wel valt de radio of muziek via USB, stil tijdens de nav. mededeling. Hij heeft het in het begin wel eventjes gedaan. Heb hem terug gebracht naar fabrieksinstellingen. Maar het helpt niet. Is dus een vergelijkbaar probleem. Aanvullend detail. Input gain, resp. Radio helemaal op 0 een navi helemaal Max op 15. Heeft iemand ondertussen een idee?
Pagina: 1