Hi,
(Dit topic is gerelateerd aan mijn vorige topic "Wordpress comment formulier met browser validation" welke al is afgesloten)
Helaas loop ik nog vast tegen het stukje hoe ik de default tekst van de pop-up berichten kan veranderen in mijn Wordpress comment form. Terwijl ik op het internet allemaal oplossingen lees lukt het mij niet om een dergelijke oplossing goed te implementeren in mijn functions.php dus zou ik jullie hulp nog een laatste maal willen vragen.
Wat ik tot nu toe heb gebruikt om de tekst te veranderen zijn onderstaande twee codes (beide zijn afzonderlijk van elkaar getest):
En:
Beide voorbeelden heb ik in mijn functions.php geplaatst waarbij ik de input name en/of id verander naar: -
- "author" (voor het naam veld)
- "email" (voor het email veld zoals in bovengenoemde voorbeelden)
- "comment" voor het comment veld.
Alle opties resulteren in een HTTP error 500...
Jquery gerelateerde items vind ik erg lastig. Daarom is alle hulp welkom; gelukkig is dit voor mij het laatste wat aangepast hoeft te worden op het gebied van .php en jquery.
Bedankt alvast.
(Dit topic is gerelateerd aan mijn vorige topic "Wordpress comment formulier met browser validation" welke al is afgesloten)
Helaas loop ik nog vast tegen het stukje hoe ik de default tekst van de pop-up berichten kan veranderen in mijn Wordpress comment form. Terwijl ik op het internet allemaal oplossingen lees lukt het mij niet om een dergelijke oplossing goed te implementeren in mijn functions.php dus zou ik jullie hulp nog een laatste maal willen vragen.
Wat ik tot nu toe heb gebruikt om de tekst te veranderen zijn onderstaande twee codes (beide zijn afzonderlijk van elkaar getest):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?php var email = document.getElementById("email"); email.addEventListener("input", function (event) { if (email.validity.typeMismatch) { email.setCustomValidity("custom message can be typed here"); } else { email.setCustomValidity(""); } }); ?> |
En:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <?php var email = document.querySelector('input[name="email"]'); email.setCustomValidity('Need your email bro!'); email.addEventListener('input', function () { // Note: if (this.checkValidity()) won't work // as setCustomValidity('with a message') will set // the field as invalid. if (this.value.trim() === '') { this.setCustomValidity('Need your email bro!'); } else { this.setCustomValidity(''); } }, false); ?> |
Beide voorbeelden heb ik in mijn functions.php geplaatst waarbij ik de input name en/of id verander naar: -
- "author" (voor het naam veld)
- "email" (voor het email veld zoals in bovengenoemde voorbeelden)
- "comment" voor het comment veld.
Alle opties resulteren in een HTTP error 500...
Jquery gerelateerde items vind ik erg lastig. Daarom is alle hulp welkom; gelukkig is dit voor mij het laatste wat aangepast hoeft te worden op het gebied van .php en jquery.
Bedankt alvast.