Traag <-- modje

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:05

TF

bla bla

Topicstarter
ik heb dus een waarschuwing. En waarom? omdat ik om games vraag.
goed, als je goed leest. dan zie je dus..dat ik er niet om vraag...het spel heb ik namelijk al jaren ... ik wou alleen een aantal mensen via de e-mail vragen naar een bepaald probleem binnen het spel. Ik krijg namelijk bi jhet invoeren van de naam een vage error... is inmiddels opgelost door iemand die mij gemeeld heeft.

maar goed... ik kan me voorstellen dat je dacht dat ik het spel wou hebben ...maar goed... tientallen mb's passen toch niet in mijn hotmail :-)

nou ja.. gr. TF

Verwijderd

Is er nog iemand die grand theft auto heeft?
en als er mensen zijn die hem hebben ...zou die mij dan willen mailen op thefrankey@hotmail.com

alvast bedankt...
Mwoa, dubbel uit te leggen. :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Daar kan ik niets aan doen.... zoals jij jouw vraag zaterdag formuleerde, is het IMO een zeer duidelijke vraag om warez. Als je ervaringen wilt uitdelen over een game, is een draad in [forum=12] daar de juiste plaats voor, niet mail.

De waarschuwing blijft daarom gewoon staan.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Beetje vage vraagformulering idd...
Als je alleen maar info wil over het spel dan kun je dat toch zeggen??

Verwijderd

Better safe than sorry. Ik had hier ook een warezrequest in gezien.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ik niet, ik zie een vraag aan iedereen die het spel heeft hem even te e-mailen.

Sinds wanneer is het mogelijk om tientallen Megabytes met een mail te versturen als de mailboxen standaard maar 5 tot 10 MB groot zijn :?

Maar kan me de vergissing wel voorstellen als je continue probeerd om tussen de regels te ontdekken of het geen warezrequest is.

Maar geef dan ook toe als je gewoon een keer fout zit, is heel menselijk toch ?
Niks mis mee hoor :+

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Op maandag 16 juli 2001 11:35 schreef HBM het volgende:

Sinds wanneer is het mogelijk om tientallen Megabytes met een mail te versturen als de mailboxen standaard maar 5 tot 10 MB groot zijn :?

Maar kan me de vergissing wel voorstellen als je continue probeerd om tussen de regels te ontdekken of het geen warezrequest is.

Nee, het is zijn eigen stomme schuld. Hij moet zich maar eens leren uitdrukken. Als hij 'heeft' en 'hebben' had vervangen door 'speelt' en 'spelen' was er geen vuiltje aan de lucht geweest. (ook al hebben we het dan nog steeds over zeer krom nederlands)

Duidelijke taal graag!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 11:35 schreef HBM het volgende:

Sommige mensen zien alleen maar wat ze willen zien. Als iemand vraagt heb jij deze en deze mp3 alleen maar om te weten wie hem heeft en verder niets mag het ook ofzo?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Is er nog iemand die grand theft auto heeft?
Ik krijg namelijk bi jhet invoeren van de naam een vage error...
Ik vind het sowieso logisch dat men een topic sluit als deze alleen nut heeft voor de topicstarter (zoiets staat ook in de FAQ). Door te vragen of mensen je mailen voorkom je dat anderen er iets wijzer van worden.

Verder weet ik 'toevallig' O-) dat deze vage error veroorzaakt wordt door een niet helemaal goed gekraakte warez-versie, wat dan ook waarschijnlijk de reden is dat het zo nodig via e-mail moest :+.

Professioneel Hyves-weigeraar

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op maandag 16 juli 2001 11:40 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Sommige mensen zien alleen maar wat ze willen zien.
Dat zeg ik dus ;)
Als iemand vraagt heb jij deze en deze mp3 alleen maar om te weten wie hem heeft en verder niets mag het ook ofzo?
Hoeveel van die topics zijn er al niet geweest "Hoe ziet jou MP3 playlist eruit".

AFTER EDIT:
Maar betrap mezelf weer op een oude gewoonte :+
Verwijder mezelf maar weer snel van LA voordat ik weer te ver ga :)

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 11:44 schreef HBM het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus ;)
[..]

Hoeveel van die topics zijn er al niet geweest "Hoe ziet jou MP3 playlist eruit".

AFTER EDIT:
Maar betrap mezelf weer op een oude gewoonte :+
Verwijder mezelf maar weer snel van LA voordat ik weer te ver ga :)
Ik bedoel eigenlijk : Wie heeft dit en dit nummer?

En dan alleen maar om te weten of iemand het heeft, beetje sterk lijkt me dat toch?

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 11:42 schreef WouterTinus het volgende:

Ik vind het sowieso logisch dat men een topic sluit als deze alleen nut heeft voor de topicstarter (zoiets staat ook in de FAQ). Door te vragen of mensen je mailen voorkom je dat anderen er iets wijzer van worden.
Precies, dat is volgens mij nog de belangrijkste rede waarom er een slotje op moest. Zolang het topic geen toegevoegde waarde voor anderen heeft... hup weg ermee. Jammer dan, doe maar via mail.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Op maandag 16 juli 2001 11:53 schreef Courage het volgende:

[..]

Zolang het topic geen toegevoegde waarde voor anderen heeft... hup weg ermee. Jammer dan, doe maar via mail.
Dat probeerde ie dus..
Was niet zo'n succes geloof ik.. :)

Wees consequent, maar niet altijd

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
btw GTA is toch gratis? Ik weet dat ik hem van het net gedownload heb via een of andere legale site waar je dan allerlei gegevens moest invoeren overload.com oslt......

(en nee niet het mooiste campusnet of them all :) )

<edit>
freeeloader.com was het....
</edit>

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

GTA 2 is gratis van www.freeloader.com te downen als je genoeg credits hebt ;)

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 11:40 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Sommige mensen zien alleen maar wat ze willen zien. Als iemand vraagt heb jij deze en deze mp3 alleen maar om te weten wie hem heeft en verder niets mag het ook ofzo?
Nee. Lijkt me niet een probleem dat in een van de fora behandeld kan worden. (SG en HK kan ik niet beoordelen >:) )
Pagina: 1