Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

D-Link dhp-600AV, losse powerline adapter?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 21:50
In de woonkamer maak ik voor iTV van KPN gebruik van 2 D-Link dhp-600AV powerline adapters, nu willen wij ook in de slaapkamer een Powerline adapter gaan gebruiken voor iTV.

Mijn vraag is, kan ik met een losse extra afapter volstaan? Moet het van hetzelfde merk zijn, of kan ik er een andere ook aan hangen?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Beste antwoord (via jordyyyys op 07-05-2018 22:26)

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53

HKS-Skyline

Vroooom ?

Een ander merk kan, maar powerline heeft doorgaans een hoop stabiliteitsproblemen, zelfs als alles van het zelfde merk is is de werking niet altijd gegarandeerd. Het is altijd raadzaam om alles van 1 merk en bijvoorkeur 1 model te gebruiken aangezien het de kans op problemen aanzienlijk verkleind. Powerline adapters worden meestal niet per stuk verkocht dus je zal een extra set van 2 aan moeten schaffen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53

HKS-Skyline

Vroooom ?

Een ander merk kan, maar powerline heeft doorgaans een hoop stabiliteitsproblemen, zelfs als alles van het zelfde merk is is de werking niet altijd gegarandeerd. Het is altijd raadzaam om alles van 1 merk en bijvoorkeur 1 model te gebruiken aangezien het de kans op problemen aanzienlijk verkleind. Powerline adapters worden meestal niet per stuk verkocht dus je zal een extra set van 2 aan moeten schaffen.