Toon posts:

Gforce2 in PCI?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kort vraagje met een kort antwoord:
Zal de (toekomstige) Geforce2 ook in PCI-flavor verkrijgbaar zijn? Ja of te nee?

Zo te nee, zal ik me waarschijnlijk toch aan een Voodoo4 of 5 moeten wagen.

Verwijderd

Elsa gaat de GLADIAC 32 PCI produceren

zie : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10568

Verwijderd

My 2cents:
Als je geen AGP hebt, dan zul je waarschijnlijk ook niet een supersnelle PC hebben--> zal de bottleneck niet zo snel bij de videokaart liggen--> zul je waarschijnlijk weinig snelheidsverschil zien tussen bijv. een Geforce2 en een TNT2/v3/etc

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

inderdaad Elsa in juni

Een hoop van die bakken van Dell enzo hebben geen AGP slot omdat ze op zo'n Intel mobo zitten met geintregeerde zooi.

Verwijderd

Wie wil er nou in hemelsnaam een GeForce (II) in een PCI-uitvoering? Da's inderdaad niet erg zinnig.

Je hebt toch ook niet je UDMA66-hardeschijf onder PIO1 draaien?

Maar hij wordt dus wel gemaakt ja ..

Edit: Of wil je soms gaan overklokken en ben je bang dat de AGP-versie het niet trekt?

Da's nl. de enige reden die ik kan bedenken waarom je zoiets als een PCI-GeForceII zou willen.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Als hij niet teveel performance verliest, is het best een goed idee, hoef je hem tenminste niet weg te doen als je een nieuwe grafische kaart gaat kopen. Kun je hem nog gebruiken als Dual monitor. Ik geef toe dat een tweede videokaart met open-gl ondersteuning niet echt zinvol is, maar ja..

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat bij die nieuwe grafische kaarten de bottleneck juist van de processor af is geschoven? Ik heb een P2 333 en een V3 2000 PCI en kan de meeste spellen comfortabel in 800x600 spelen en Glide-spellen als UT in 1024x768.
Denken jullie dat het onzin is om het voodootje te upgraden? Wat zijn jullie ervaringen?

Verwijderd

onzin :(

Die voodoo 3zit in dat systeem al niet op 100% te draaien.

Met een geforce haal je er nooit meer uit
als je het geld wat je in die geforce zou stoppen nu in een proc + mobo zou stoppen dan heb je veel betere upgrade

dan haal je ook veel meer uit je voodoo 3

want ff mijn voorbeeld
ik heb tnt, PII400, 394 MB RAM

maar ik kan alles nog in 1152 spelen en de nieuwste spellen in 1024

En de tnt is slechter als de voodoo 3 >> zie j dat bij jou NU al de bottleneck bij de proc zit :(
Pagina: 1