Hoe weet je wanneer een jbl charge 3+ volledig is opgeladen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1069765

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst een jbl charge 3 gekocht alleen ik vraag me af wanneer je weet wanneer de box volledig is opgeladen. Ik heb het overal al proberen te zoeken maar ik kan het nergens vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:47
Als alle lampjes branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Als het goed is zitten er aan de onderkant (onder het JBL logo) 5 ledjes welke weergeven hoe vol deze nog geladen is...

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:38

sapphire

Die-hard pruts0r

de website van JBL zegt:
De JBL Charge 3 heeft een batterijduurindicator, die bestaat uit 5 led's en een batterijniveaudisplay.
Binnen 1 min gevonden en ik heb niet eens een JBL charge :+

[ Voor 18% gewijzigd door sapphire op 07-05-2018 10:21 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1069765

Topicstarter
Bij mij heb ik 5 ledjes. Als ik de box aan heb branden er 4. Als ik hem oplaad brand alleen het 5e lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 05:38

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

5 ledjes inderdaad, als de box volledig leeg is dan zijn als het goed is alle ledjes uit. Als je hem dan gaat laden dan gaat alleen de eerste knipperen, zodra hij 20% vol is zal het eerste ledje constant aan staan en gaat het 2e ledje knipperen en zo verder.

Dus als hij vol is zijn 5 ledjes aan. Als hij leeg is, dan branden er bijna geen ledjes meer.

Je hoeft hem ook niet om de 2 uur aan de lader te hangen, een vol geladen JBL Charge 3 gaat bij mij heel lang mee.

[ Voor 14% gewijzigd door Lawwie op 07-05-2018 10:36 ]

Pagina: 1