Mijn nexus 5x is helaas overleden. Waarschijnlijk bootloop en buiten garantie. Wel balen want dat vond ik een fijne telefoon. Wat mij goed beviel was de vingerafdrukscanner aan de achterkant (snel ontgrendelen), ik was tevreden over de camera en ook de kale android met snelle updates beviel me. Ik zelf was ook tevreden over het scherm. Ik wil in elk geval niet veel groter.
Ik zoek een?
Ik zoek dus een waardige vervanger voor mijn 5X.
Wat is je budget?
Zo veel mogelijk bang for buck... maar rond de 300 is acceptabel.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als telefoon en natuurlijk whatapp. Wat is verder veel gebruik is
- Garmin connect (vivosmart 3 + 735xt)
- Todoist
- 3 a 4 mailaccounts
- om foto's te maken (front camera totaal niet interessant, gebruik alleen de camera aan de achterzijde)
- buienradar
- rabobankieren (dus ook VPN-apps)
- Agenda (natuurlijk)
- Internetten (niet te veel)
- Navigeren met Waze en sygic
Geen uren youtuben of dat soort dingen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam tot een nokia 6.1 Net uit, maar las ook over de mindere camara en scherm.
Maar wellicht is dat in vergelijk met de oude nexus 5x wel een verbetering?
Ik weet het niet.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet. Waterdicht zou ik wel leuk vinden (om gezeilk over waterschade te voorkomen) maar niet noodzakelijk. Kale android en snelle updates is belangrijker, vandaar dat ik uitkwam op de nokia 6.1 maar wat zie ik nog over het hoofd in de massale keuze?
Mijn Nexus 5 was tot aan overlijden niet traag of te vol. Ik had aan de 32 mb genoeg.
Ik zoek een?
Ik zoek dus een waardige vervanger voor mijn 5X.
Wat is je budget?
Zo veel mogelijk bang for buck... maar rond de 300 is acceptabel.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als telefoon en natuurlijk whatapp. Wat is verder veel gebruik is
- Garmin connect (vivosmart 3 + 735xt)
- Todoist
- 3 a 4 mailaccounts
- om foto's te maken (front camera totaal niet interessant, gebruik alleen de camera aan de achterzijde)
- buienradar
- rabobankieren (dus ook VPN-apps)
- Agenda (natuurlijk)
- Internetten (niet te veel)
- Navigeren met Waze en sygic
Geen uren youtuben of dat soort dingen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam tot een nokia 6.1 Net uit, maar las ook over de mindere camara en scherm.
Maar wellicht is dat in vergelijk met de oude nexus 5x wel een verbetering?
Ik weet het niet.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet. Waterdicht zou ik wel leuk vinden (om gezeilk over waterschade te voorkomen) maar niet noodzakelijk. Kale android en snelle updates is belangrijker, vandaar dat ik uitkwam op de nokia 6.1 maar wat zie ik nog over het hoofd in de massale keuze?
Mijn Nexus 5 was tot aan overlijden niet traag of te vol. Ik had aan de 32 mb genoeg.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......