Naamgeving Intel NUC (Kit)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-07 11:30
De Intel NUC producten in de Pricewatch hebben niet altijd een even consistente naam, soms met of zonder "Kit" in de naam en zelfs verschillende variaties. Volgens Intel noemen ze het:
  • Intel NUC Kit voor barebones
  • Intel NUC Mini PC voor computers
Want circa 2 jaar geleden stond er altijd NUC Kit en had ik toen productgegevens verbeteringen aangedragen en het woord Kit weggelaten. Nu vind ik dat het mijn schuld is als er verwarring over ontstaan is :-(

Welke naamgeving zou de juiste zijn, om het maar consistent te houden?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/auszp3F.png

[ Voor 5% gewijzigd door Ketho op 06-05-2018 18:54 ]

Beste antwoord (via Ketho op 03-07-2018 13:36)

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Het stond nog op de planning om na te kijken.

Op de site van Intel heb ik de serie NUC kit ook even nagelopen en alvast diverse producten aangepast en verplaatst naar een andere serie. (van NUC naar NUC Kit, omdat dit de officiële naam is) Het beste lijkt het me om de officiële namen van Intel te gebruiken, alvast bedankt voor je wijzigingen :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:30

Mooijekind

Manager Product Content
We volgen altijd zoveel mogelijk de schrijfwijze die de fabrikant toont op zijn website.
Het kan dan wel eens voorkomen dat een fabrikant weer van gedachte wisselt of het zelf niet goed toont op zijn site.
We zullen het nalopen van de benamingen va NUC producten gaan inplannen zodat alles weer op de juiste manier wordt geschreven.

bedankt voor de notificatie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Gezien er na twee maanden niet zo veel veranderd is, zou ik graag willen voorstellen om:
  • barebones bijvoorbeeld "Intel NUC Kit NUC7i3BNK" te noemen
  • mini pc's bijvoorbeeld "Intel NUC 7 Enthusiast NUC7i7BNKQ" te noemen
Nu heb ik zelf wijzigingen bijgedragen en producten aangemeld, maar wordt Enthusiast als Enthousiast gespeld en soms alsnog het "NUC" gedeelte in de modelnaam weggelaten
pricewatch: Intel NUC 7 Enthousiast NUC7i7BNKQ
pricewatch: Intel NUC 7 Home 7i5BNKP

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2G2drgT.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yko0BC8.png

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Het stond nog op de planning om na te kijken.

Op de site van Intel heb ik de serie NUC kit ook even nagelopen en alvast diverse producten aangepast en verplaatst naar een andere serie. (van NUC naar NUC Kit, omdat dit de officiële naam is) Het beste lijkt het me om de officiële namen van Intel te gebruiken, alvast bedankt voor je wijzigingen :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Sorry dat ik weer stoor, zouden jullie ook de laatste producten van de NUC serie naar de NUC Kit serie kunnen verplaatsen? Om zo enige verwarring te voorkomen.

serie: NUC
serie: NUC Kit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:30

Mooijekind

Manager Product Content
We zijn weer bij , thanks
Pagina: 1