Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.igosa
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22-11-2020
Beste forum leden,

Ik was bezig met het opschonen van mijn galaxy s7. Ik heb veel bestanden kunnen overzetten naar mijn hardeschijf tot een aantal mapjes met fotos en videos na. Plots zag mijn pc de bestanden niet meer op de telefoon en ik kon mijn bestanden ook niet overzetten naar een mapje die opgeslagen is op mijn sd kaart via de telefoon zelf. Naast dat dit niet lukte kan ik ook niks meer verwijderen nu....(kan dus nu helemaal niks)

Ik beschik over de laatste updates van android en heb hem al meerdere keren uit en aan gezet, maar dat mocht niet baten.

Wat kan hier mis zijn of mis zijn gegaan?

Met vriendelijke groet,

Miguel Arp

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@M.igosa welkom op Tweakers.

Als ik het goed begrijp kan je de bestanden niet meer zien in 'Verkenner' op je PC/laptop, maar wanneer je deze op je telefoon ziet staan kan je ze ook niet meer openen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.igosa
Beste Rens-br,

Ik kan mijn bestanden inderdaad niet meer zien in verkenner. Op mijn telefoon is het anders... ik zie alle bestanden gewoon staan, maar kan deze niet delen/verwijderen op mijn telefoon. Ik kan de bestanden dus gewoon openen, maar als ik bijvoorbeeld een foto/video wil verwijderen blijf het betreffende bestand gewoon staan.

Ik heb na aanleiding hiervan een sd kaart geplaatst en zo geprobeerd deze via een mapje te verplaatsen van mijn telefoon storage naar mijn sd storage. Dit werkte helaas niet en snap er helemaal niks meer van..

Met vriendelijke groet,

Miguel Arp

[ Voor 21% gewijzigd door M.igosa op 08-05-2018 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
M.igosa schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:37:
Dit werkte helaas niet en snap er helemaal niks meer van..
Kreeg je bij deze actie een foutmelding o.i.d. of wat ging er mis bij deze stap?

Overigens is het niet nodig om in elk bericht volledige aanhef te gebruiken, zie ook: Het algemeen beleid #groeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.igosa
Ik heb geen foutmeldingen gehad. Mijn toestel verwijderd ze en na 1 seconde zie je een klein flitsje en dan staat die afbeelding of video er weer