Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandersterre
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
Mijn vraag
...

Mijn tijd loopt wel 10 min per week achter op mijn klik aan klik uit afstandbediening 502
...

Weet iemand hoe dit op tel lossen?

...

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, zet de tijd goed. En als je hem 30 minuten vooruit zet, hoef je hem 3 weken niet in te stellen.

Ik hoop dat je snapt dat deze manier van vragen stellen gewoon respectloos is naar de community. :) We zitten hier niet 24/7 betaald te wachten op klanten die een vraag komt dumpen. We zijn hier voor de gezelligheid en om elkaar te helpen.

Mocht je toch graag op je wenken bediend willen worden, kun je beter even contact opnemen met de klantenservice van KAKU.

Anders zou ik graag wat meer willen weten over wat je al geprobeerd hebt.
- Heb je bijvoorbeeld de batterij al gecontroleerd?
- Gebruik je de afstandsbediening in een ruimte die sterk van temperatuur wisselt, zoals een badkamer of zo?
- Had je zelf al wat gevonden op Google?

Vul anders alsnog even het formulier in, dat je weg hebt gehaald bij het plaatsen van het topic.

[ Voor 26% gewijzigd door Room42 op 06-05-2018 17:44 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
@vandersterre

Als ik de handleiding even opzoek bij klikaanklikuit ; https://www.klikaanklikui...02-afstandsbediening.html en dan de handleiding als download zoek : https://www.klikaanklikui...siwyg/manuals/70090_1.pdf

Dan lees ik al snel dat de klok wordt gevoed door een CR 2032 3 volt lithium batterij (type knoop cel). Dus dan zou ik aannemen dat als de klok niet meer helemaal goed loopt dat er iets zou zijn met deze batterij.

Bij een toko zoals de Action kan je 8 van deze batterijen afhalen voor ca 85 cent (zal geen top kwaliteit zijn maar alternatieven kan jezelf ook zoeken)

Maar zoals hierboven ^^ wat minder subtiel wordt aangegeven had je wel even wat meer moeite in je openingspost kunnen steken en aangeven wat je allemaal zelf hebt gevonden en geprobeerd.....

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross