Ik zit echt met handen in het haar
Net de DS218+ gekocht. Heerlijk apparaat. Wilde ook een VPN opzetten als client, maar krijg ik niet aan de praat
Kom her en der wel wat info tegen, maar kom er niet uit. zou super simpel moeten zijn, maar niets is minder waar voor mij.
bij control panel->network->network interface
Daar maak ik een PTPP aan (als ik dit al niet aan de praat krijg dan begin ik nog even niet aan OpenVPN)
Ik vul de gegevens in van Cyberghost. Servernaam bijv: 4-ro.cg-dialup.net
Daarna inlog naam en wachtwoord, dus niet voor je account, maar de neppe.
Wanner ik connect indruk,dan krijg ik de error:
connection failed. please make sure:
server adres is correct
The port used for VPN service is configured on the network device (such as firewalls. NAT or routers) between your disk station and the VPN server
Server adres is copy/past werk, dus dan kan het niet zijn.
Wat wil tweede deel van de error message mij duidelijk maken? ik kan nergens een port instellen, en heb ook niets gekregen van Cyberghost.
Oke, wellicht zit het in de Ziggo connectbox. Ik lees iets over IPv4 issues
Ik heb volgens mij wel de IPv4 instelling. Althans: via mijn PC en ik bezoek http://ipv6-test.com/ dan zegt hij dat DNS6 + IP4 "reachable " is en "IPv4 connectivity supported".
Ik zit een beetje vast; iemand ideeën?
Net de DS218+ gekocht. Heerlijk apparaat. Wilde ook een VPN opzetten als client, maar krijg ik niet aan de praat
Kom her en der wel wat info tegen, maar kom er niet uit. zou super simpel moeten zijn, maar niets is minder waar voor mij.
bij control panel->network->network interface
Daar maak ik een PTPP aan (als ik dit al niet aan de praat krijg dan begin ik nog even niet aan OpenVPN)
Ik vul de gegevens in van Cyberghost. Servernaam bijv: 4-ro.cg-dialup.net
Daarna inlog naam en wachtwoord, dus niet voor je account, maar de neppe.
Wanner ik connect indruk,dan krijg ik de error:
connection failed. please make sure:
server adres is correct
The port used for VPN service is configured on the network device (such as firewalls. NAT or routers) between your disk station and the VPN server
Server adres is copy/past werk, dus dan kan het niet zijn.
Wat wil tweede deel van de error message mij duidelijk maken? ik kan nergens een port instellen, en heb ook niets gekregen van Cyberghost.
Oke, wellicht zit het in de Ziggo connectbox. Ik lees iets over IPv4 issues
Ik heb volgens mij wel de IPv4 instelling. Althans: via mijn PC en ik bezoek http://ipv6-test.com/ dan zegt hij dat DNS6 + IP4 "reachable " is en "IPv4 connectivity supported".
Ik zit een beetje vast; iemand ideeën?