Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goeie bang 4 buck smartphone in het mid to high range segment.
Wat is je budget?
ongeveer 350 Euro met een max van 400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Daily driver, vooral social media, en wil graag een redelijke camera.
Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P20 Lite, solid midranger (?), heeft niet mijn voorkeur, maar misschien goed?
Nokia 7 Plus, heeft mijn voorkeur, maar matige camera?
LG G6, misschien te oud, geen updates meer etc.
2e Hands Samsung Galaxy S8 (voor 350 à 400€), heeft mijn grootste voorkeur, maar misschien te oud?
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste keus, en heb ik nog telefoons over het hoofd gezien (FYI: HTC U ultra en Motorola G6 plus vallen sowieso af). Ik neig op het moment naar een 2e Hands S8 van ongeveer een jaar oud, maar ik weet niet of dit de beste keus is qua long term support en batterij.
Ik zoek een?
Goeie bang 4 buck smartphone in het mid to high range segment.
Wat is je budget?
ongeveer 350 Euro met een max van 400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Daily driver, vooral social media, en wil graag een redelijke camera.
Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P20 Lite, solid midranger (?), heeft niet mijn voorkeur, maar misschien goed?
Nokia 7 Plus, heeft mijn voorkeur, maar matige camera?
LG G6, misschien te oud, geen updates meer etc.
2e Hands Samsung Galaxy S8 (voor 350 à 400€), heeft mijn grootste voorkeur, maar misschien te oud?
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste keus, en heb ik nog telefoons over het hoofd gezien (FYI: HTC U ultra en Motorola G6 plus vallen sowieso af). Ik neig op het moment naar een 2e Hands S8 van ongeveer een jaar oud, maar ik weet niet of dit de beste keus is qua long term support en batterij.