Vraag

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:45
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Goeie bang 4 buck smartphone in het mid to high range segment.

Wat is je budget?
ongeveer 350 Euro met een max van 400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Daily driver, vooral social media, en wil graag een redelijke camera.

Wat heb je zelf al gevonden?
Huawei P20 Lite, solid midranger (?), heeft niet mijn voorkeur, maar misschien goed?
Nokia 7 Plus, heeft mijn voorkeur, maar matige camera?
LG G6, misschien te oud, geen updates meer etc.
2e Hands Samsung Galaxy S8 (voor 350 à 400€), heeft mijn grootste voorkeur, maar misschien te oud?

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste keus, en heb ik nog telefoons over het hoofd gezien (FYI: HTC U ultra en Motorola G6 plus vallen sowieso af). Ik neig op het moment naar een 2e Hands S8 van ongeveer een jaar oud, maar ik weet niet of dit de beste keus is qua long term support en batterij.

Beste antwoord (via tjallo op 07-05-2018 08:09)

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ben recentelijk gegaan voor een LG v30

goede accu.
3.5 mm jack
Goede camera (back)

negatief
mindere front camera
Skin is niet fijnste.. maar als tweaker wel goed te krijgen.

Heel veel telefoons op marktplaats met 2 jaar garantie die nog niet geopend zijn omdat LG ze cadeau gaf bij een tv.

Alle reacties

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:45
De beste keuze voor long term en beste batterij is de Nokia 7+. Android One toestel en de combinatie van de Snapdragon 636(?) en batterij maakt het heel efficiënt. Veel plezier ermee! Je kan 'm testen bij bijv. Belsimpel.

Acties:
  • Beste antwoord

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

goede accu.
3.5 mm jack
Goede camera (back)

negatief
mindere front camera

Heel veel telefoons op marktplaats met 2 jaar garantie die nog niet geopend zijn omdat LG ze cadeau gaf bij een tv.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb zelf de Nokia 7 Plus en snap nou niet waarom er zoveel mensen zijn die de Camera ervan zo matig vinden :S . Plaatjes die ik ermee maak zijn gewoon goed, komende van een Samsung Galaxy S6 vind ik de foto's in ieder geval gelijkwaardig of zelfs beter.

Dus ik zou zelf de Nokia 7 Plus aanbevelen.

Wil je toch wat meer richtng een Samsung Galaxy S8 zou je ook een kunnen kijken naar de Samsung Galaxy A8.
Ik heb er een voor mijn stiefmoeder gekocht en die bevalt ook prima (maar die kwam dan ook van een Galaxy S2 :9 ).
Heeft nu ook nog een €50,- cashback actie

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:45
streafer schreef op zondag 6 mei 2018 @ 17:54:

goede accu.
3.5 mm jack
Goede camera (back)

negatief
mindere front camera

Geweldig idee imo! Flagship van een half jaar geleden en super mooi design, selfie camera geef ik niet veel om en die skin is makkelijk te fixen (snap ook niet waarom daar altijd zo'n hassle over is...).