Peugeot 206 (GTI) Amp powerkabel probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipsofthemud
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-09 12:52
Hey tweakers!

Ik ben een amp met subwoofer in mijn Peugeot 206 GTI (2000) aan het installeren. Mijn probleem is dat ik de (power/live)kabel van de accu niet door de firewall/cabine heen krijg.

Ik heb op verschillende 206 fora gekeken maar de posts zijn allemaal uit 2000-2007 en alle foto's die mensen gelinkt hebben zijn inmiddels offline dus ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met dit probleem :)

Ik zou het liefst niet boren - volgens de fora zouden er plekjes moeten zijn waar grommets in zitten waar de kabel door heen zou kunnen maar als ik die locaties bekijk ontbreken die gewoon..misschien heeft het iets te maken met de britse uitvoering waar het stuur aan de andere kant zit..

Deze locatie wordt vaak genoemd maar ik heb simpelweg die grommet niet daar zitten (vanaf de voorkant van de auto gezien is dit rechts): Afbeeldingslocatie: https://www.bug206.com/wp-content/uploads/2010/206_audio_04.jpg

Suggesties/ervaringen :)?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:15
Gewoon doordrukken bij een plek waar kabels naar binnen gaan, werkt altijd. Wel goed hard drukken soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipsofthemud
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-09 12:52
BlazeMuis schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:38:
Gewoon doordrukken bij een plek waar kabels naar binnen gaan, werkt altijd. Wel goed hard drukken soms.
De powerkabel is nogal dik (10 awg) en ik heb al goed gezocht naar die mogelijkheid inderdaad, maar alles is echt hermetisch afgesloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:15
kipsofthemud schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:40:
[...]

De powerkabel is nogal dik (10 awg) en ik heb al goed gezocht naar die mogelijkheid inderdaad, maar alles is echt hermetisch afgesloten :(
Valt nog wel mee, die zijn niet zo dik.

Het moet mogelijk zijn, anders een gaatje boren en met silicone kit weer goed dicht maken.