Voor ik ga zeuren voor garantie wil ik het nog ff checken bij julie 
De laatste maand wilde m'n compje soms niet booten (soms weer wel). Na 2 weken vakantie
kreeg ik 'm helemaal niet meer tot leven, dacht dat het mischien aan de voeding kon liggen en heb nieuwe voeding geprobeerd, zonder resultaat.
Probleem: lampje op mobo brandt, ventilatoren gaan draaien HD's gaan spinnen (HD ledje brandt) maar geen beeld, alles blijft zwart geen boot etc.
Dit heb ik allemaal al geprobeerd zonder resultaat:
- BIOS gereset, geen resultaat
- alles los gekoppeld (HD's, floppy, zip, cd, brander) geen boot
- Videokaart eruit (mobo zou dit moeten melden dmv piepjes) maar mobo zweeg in alle talen.
- RAM eruit, (mobo zou dit moeten melden dmv piepjes) maar geen piepjes
- dacht mischien PC speakertje dood, ander speakertje erin, mobo bleef stil.
- core gechecked op brokkelen etc (nix)
- alles wat evt. los kan zitten aangedrukt
Kortom ik weet het niet meer en denk dat het mobo dood is, of kan het nog zo zijn dat de proc is overleden?
Zelf denk ik het mobo omdat het kreng ook niet wil piepen als het RAM en Videokaart eruit is, maar wellicht heeft iemand anders nog een brilliante inval voor ik ga bellen ivm garantie.
De laatste maand wilde m'n compje soms niet booten (soms weer wel). Na 2 weken vakantie
Probleem: lampje op mobo brandt, ventilatoren gaan draaien HD's gaan spinnen (HD ledje brandt) maar geen beeld, alles blijft zwart geen boot etc.
Dit heb ik allemaal al geprobeerd zonder resultaat:
- BIOS gereset, geen resultaat
- alles los gekoppeld (HD's, floppy, zip, cd, brander) geen boot
- Videokaart eruit (mobo zou dit moeten melden dmv piepjes) maar mobo zweeg in alle talen.
- RAM eruit, (mobo zou dit moeten melden dmv piepjes) maar geen piepjes
- dacht mischien PC speakertje dood, ander speakertje erin, mobo bleef stil.
- core gechecked op brokkelen etc (nix)
- alles wat evt. los kan zitten aangedrukt
Kortom ik weet het niet meer en denk dat het mobo dood is, of kan het nog zo zijn dat de proc is overleden?
Zelf denk ik het mobo omdat het kreng ook niet wil piepen als het RAM en Videokaart eruit is, maar wellicht heeft iemand anders nog een brilliante inval voor ik ga bellen ivm garantie.