Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Atag One geen verbinding met cv?! Hulp aub

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Trilseeker
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07-05-2018
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Hallo ik heb een Atag one met een A-serie verwarming.
Ik heb alles aangesloten zoals het hoort en zoals ze voorschrijven.
Heb zelfs de aquastaat er nog tussen gezet waarop de mannen in de winkel zei dat gaat het probleem oplossen maar te vergeefs!
Mijn Atag one knippert hele tijd aan uit met mededeling 'kan geen verbinding maken met cv ketel.
Ik kan warm water nemen maar dit niet aan constante temperatuur, de ketel springt meermaals aan per dag denk zelfs om het uur. Met hier en daar eens een brommend geluid.
De verwarming staat al 4weken uit aangezien die helemaal geen reactie geeft als ik deze op de ketel verander.

Kan iemand me helpen?

Mvg Boesmans kristof

Alle reacties

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

De Atag One thermostaat ondersteunt voor zover ik weet alleen maar CV ketels welke "Open Therm" kunnen babbelen dus het is wel gemakkelijk als je er ook bij vermeldt welke CV ketel (exact/volledige type nr.) je probeert aan te sturen middels die Atag One thermostaat.

Ik heb hier in huis ook een Atag A-serie CV ketel en die kan ik niet middels de "One" aansturen terwijl hetzelfde type van een maand later (jongere revisie dus) wél aangestuurd kan worden. Is op te lossen door er een nieuwer moederbord á ± €350,- in te zetten maar.... Ik stuur 'm nu aan middels een Honeywell Lyric T6 welke óók gewoon "Aan-Uit" kan schakelen.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Trilseeker
Ik heb een A285EC van ketel maar de verkoper zei dat dit bij elkaar hoorden.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:28

kraats

Ik rol

Geen stekkertje vergeten? Het zijn er nogal wat bij het plaatsen van die BCU: YouTube: Connect an ATAG One thermostat to an A-series boiler (since 2010) - ...

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Trilseeker
Ja deze heb ik idd geinstaleerd volledig gelijk het schema en het filmpje liet aantonen.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:28

kraats

Ik rol

Misschien is de module defect? Heb je 'm al in de winkel laten testen of vervangen?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Trilseeker
Bedoelt u dan het extra bord (BCU)? ik heb nog niets naar de winkel gebracht. Aangezien ik verwacht dat dit allemaal in orde zou moeten zijn. En de winkel waar ik het aankocht niet bepaald de beste zijn voor hun klanten jammer genoeg...
Pagina: 1