Toon posts:

Welke muis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn muis heeft dus weers het loodje gelegt. (moeder was vergeten hem voer te geven toen ik niet thuis was |:( ) Maar ja.. moet dus weer gouw een andere hebben alleen welke :?

Ik zit zelf te denken aan een Razer BoomSlang 2000dpi Gamer Mouse omdat ik dus vaak spellen speel. Alleen vind ik het wel **** dat deze muis nog steeds over een muis bal beschikt. (Waar mijn muizen dus allemaal door na de **** gaan).

Zou dit een goede keuze zijn of heeft iemand een ander idee?

btw. waarom is er geen randapperatuur forum :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Een optische muis is sowiezo niks voor spelletjes.

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
ben ik niet met je eens dennis, maarja het heeft geen zin om hier weer flink over uit te gaan wijden aangezien dat al zo vaak is gebeurd... :Z

- Ruud

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:58
Waarom zou dat niks voor games zijn? Werkt vet beter. Ik merk zeker een groot verschil. En schiet erg precies.

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 11:50
Door de bal gaan je muizen dood zeg je? Probeer ze eens schoon te maken (asjes voornamelijk) Mijn Logitech Cordless Mouseman ball vraagt ook 1x in de maand een schoonmaakbeurt...

Om te gamen kun je best een "eye" ball kopen, maar je zou eigenlijk 't beste ergens in een winkel moeten proberen wat 't fijnst werkt...

- hardware always changes.. -

Verwijderd

Razer is rip, dus verwacht geen nieuwe updates, garantie e.d.

Een optische muis met staart is een oplossing, omdat het werkt, geen last heeft van troep, zonder muismat werkt.

Een draadloze geeft het na 80-120 uur continue gebruik op, dus zal je een batterijlader ernaast hebben moeten staan.

Als je net als ikke anti-M$ bent, kies je voor Logitech. suc7....

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mous was nu 530 dpi. Werkt een stuk beter dan 300 dpi. Dus heb liefst een muis die of hoger of er gelijk aan ligt. Gebruik nu zelf op het werk MS IntelliEye. Leuk muisje, vraag me alleen af of dat met gamen ook zo is.

O ja, ik maar regelmatig al dat spul schoon binnen de muis maar op een of andere manier houden ze er altijd mee op :(.

Verwijderd

Mijn Logitech Cordless Mouseman ball vraagt ook 1x in de maand een schoonmaakbeurt...
daarom heb ik ook een Logitech Cordless MouseMan Optical!!! >:) >:) is super man!! oowk voor spellen(mijn mening)

Verwijderd

Topicstarter
En welk type van Logitech is dan het beste onder games?

Draadloos hoeft niet. (snap niet waarom ik dat zou moeten gebruiken)

Verwijderd

Ik heb een chic optical mouse doet het ook prima onder spellen

• kEUS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 15:51

kEUS

eeeeeeeehhhhh 'mmmke

ikke ook anti-M$, kon een intelli eye explorer voor 80,- krijgen (in de winkel, zonder iets erbij, in een plasticje :) ) maar ik ben hier uiters tevreden over. De refresh-rate is lekker hoog, Draadloos vind ik k*t, door de staart weet ik waar hij is. Anders moet ik hem door de autocad (kat) laten zoeken. En gamen gaat prima, extra knopen zijn ook relaxed. En een goeie tweaker mod dat M$ logo er zo af :)

een schoner internet begint bij jezelf

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
heh dat hoef je er geeneens van af te 'modden' gewoon lange nagels helpt ook ;)

- Ruud

Verwijderd

Mijn logitech opticaltje doet het zeer goed onder quake >:)

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik heb al veel goeie commentaar gegeven over de Razer Boomslang 2000. Zit er nu ook weer mee te werken. In het kort: Deze muis heeft naar mijn mening geen nadelen.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Logitech Optical Wheelmouse...Al dan niet met de vibratorfunctie ingebouwd. Lijkt me superirritant als je over een icoontje gaat en je muis begint tegen je hand aan te rijen... ;)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Eh.. nu wel een razor of toch een logitech.

Garantie scheelt mij niet zo veel, dat is toch niet mijn zorg maar de zorg van de winkel waar je hem koopt :?

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
One word: TRACKBALL
Ik heb zelf een Logitech TrackMan Marble FX (oude versie) en hij roeleert.
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov11.gif

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Allereerst zou ik een muis zoeken die je zelf lekker in de hand vind liggen. Ik heb zelf de Logitech Mouseman Wheel Cordless en die ligt voor mij erg goed in de hand.
Hier heb je ook gewoon versies met draad al dan niet optisch.

Ik begrijp dat het in spellen een nadeel kan zijn als je optisch hebt, omdat als je bijvoorbeeld snel omdraait, dan moet je de muis even optillen en weer naar recht bewegen omdat je muismat (of tafel) een beetje op is. Als je een muis met bal hebt en je geeft hem een flinke zwiepert naar links dan draait ie (en je beeld dus ook) nog even door als je hem optilt, dus dat is wat vloeiender. De optische staat meteen stil als je hem optilt.

Verwijderd

Topicstarter
Trackbal zie ik niet zo zitten, een beetje onhandig

Verwijderd

Een Optische natuurlijk :7

Die van Dexxa zijn erg prettig&goedkoop maar gaan wel gauw stuk ;(

Verwijderd

de Logitech Cordless MouseMan Optical kan ik van harte aan bevelen!
die gebruik ik ook, en ik ben er best te verden over *D

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op maandag 16 juli 2001 09:33 schreef J.A.M.F. het volgende:
Razer is rip, dus verwacht geen nieuwe updates, garantie e.d.

Een optische muis met staart is een oplossing, omdat het werkt, geen last heeft van troep, zonder muismat werkt.

Een draadloze geeft het na 80-120 uur continue gebruik op, dus zal je een batterijlader ernaast hebben moeten staan.

Razer is inderdaad rip zie ik ineens, was al een tijdje sprake van maar nu dus echt, jammer...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Xenon
Op maandag 16 juli 2001 13:05 schreef TheMAzTER het volgende:
Trackbal zie ik niet zo zitten, een beetje onhandig
Onhandig...
Als je het eenmaal gewoon bent (duurt uurtje of twee) wil je niks anders meer...
En het roelt ook voor games...
Wil wel eens cs 1on1 tegen je om het te bewijzen...

• FMS
  • Niet online

FMS

Als je een gamer bent neem je een RazEr, zeker het geld waart. want je krijgt ook iets voor het geld

RazEr boomslang is een topper. Ik ben er zelf heel tevreden mee. ;)

PS. wel een goed mouse mat nemen,

happy, razEr

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 17:33 schreef -hfl-xenon het volgende:

[..]

Onhandig...
Als je het eenmaal gewoon bent (duurt uurtje of twee) wil je niks anders meer...
Liever TFC :P

Duh.. heb nu toch geen muis |:(

• Sick Nick
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 16 juli 2001 17:33 schreef -hfl-xenon het volgende:

[..]

Onhandig...
You're on >:)
Ik heb overigens een cordless mouseman en die werkt perfect :)

• Xenon
Op maandag 16 juli 2001 18:05 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

You're on >:)
Ik heb overigens een cordless mouseman en die werkt perfect :)
Ja, stuur me maar een mailtje, dan spreken we iets af

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik denk dat je vooral zelf moet proberen wat het fijnste in de hand ligt.

Ik heb zelf de MS intellimouse explorer, en die bevalt me heel erg goed, ik heb dan ook bestwel grote handen. Als je kleine handen hebt lijkt een logitech fijner te zijn, maar probeer het gewoon zelf uit.

Verwijderd

Razer is idd RIP maar ze verlenen nog volop garantie... dus je kan rustig een kopen... driver support is nu gewoon perfect dus dat is ook geen prob.

Ga voor de boomslang....altijd leuk dingetje! :)

• Redje
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op maandag 16 juli 2001 17:41 schreef FMS het volgende:
Als je een gamer bent neem je een Razor, zeker het geld waart. want je krijgt ook iets voor het geld

Razor boomslang is een topper. Ik ben er zelf heel tevreden mee. ;)

PS. wel een goed mouse mat nemen,
[off-topic]

Je kan het niet eens juist spellen :P

tis razEr met een E

Toch maar beter onder je handpalm kijke :)

[off-topic]

• Redje
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op maandag 16 juli 2001 19:06 schreef ShaDoW het volgende:
Razer is idd RIP maar ze verlenen nog volop garantie... dus je kan rustig een kopen... driver support is nu gewoon perfect dus dat is ook geen prob.

Ga voor de boomslang....altijd leuk dingetje! :)
van www.razerzone.com:

Unfortunately, kärna LLC, the parent company of Razer, had a funding commitment fall through and has exhausted all cash resources. Therefore, effective July 9th, we must discontinue providing customer and technical support, as well as warranty service.

Dus geen support of garantie meer...
dus ja in NL zullen ze nog wel een tijdje te koopt zijn, maar of dat verstandig is...

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:02
Op maandag 16 juli 2001 13:51 schreef Multipla het volgende:
de Logitech Cordless MouseMan Optical kan ik van harte aan bevelen!
die gebruik ik ook, en ik ben er best te verden over *D
Ik kan 'm ook erg aanbevelen, hij ligt er goed in de hand, heeft 4/5 knoppen en heeft ook nog een vet design! hij doet het ook goed in het donker >:) met z'n verlichtende logo'tje.

hieronder wat reviews!
http://www.exhardware.com/reviews.php?Id=25
http://home.tiscalinet.be/ocyeti/reviews/logitech/logitech.htm

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 16 juli 2001 19:13 schreef Redje het volgende:

[..]

[off-topic]

Je kan het niet eens juist spellen :P

tis razEr met een E

Toch maar beter onder je handpalm kijke :)

[off-topic]
Daar gaan we weer hoor, en DUH offtopic. je begreep toch wat ik bedoelde.
Ik wil me mening geven jij loop alleen maar te zeiken.
Dus wil je aub niet meer Mr know-it-all spelen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
shit nu weet ik nog steeds niet of ik een razer zou kopen of een logitech :(

En kan mij het schele als een muis het niet meer doet, dan pleur je hemt toch gewoon weg :?

Denk dat ik dan toch maar voor de razer moet gaan.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik had een optische muis genomen.

Verwijderd

Heb een Optical Mouseman van Logitech erg relaxt muisje voor gamen en andere dingen die andere optical de gewone is ook goed en goedkoper :) .

• mvt
  • Laatst online: 19-07 10:56

mvt

ja ik ja

-hfl-xenon heeft gelijk, voordat een muis beweegt is hij al neergeknalt door een trackball !!

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

Verwijderd

Razer Boomslang 2000 is een scherli zuigding.
1. De knoppen zijn veel te groot; je botst tegen je toetsenbord of zo en hop; je hebt jezelf gefragd.
2. Af en toe geeft -ie een spastische beweging door die je dus op zeker zelf niet maakt (sta je ineens de lucht in te kijken, of de vloer te bewonderen).
3. Knoppen aan de zijkant werken niet. Ook niet met Razer's achterlijke installprog.
4. Als -ie valt en je gaat erop staan is -ie stuk.

En dat is maar goed ook! Pokkeding! F300,- naar de ****.

Logitech iFeel optical mouse. Andere Logitech muizen hebben een wat vaag wieltje. Deze heeft een lekker strak wieltje. Force feedback muis. Is geinig, maar kun je uitzetten.

Verwijderd

heb gewoon een logipech m-s48 met simpel wieltje, muisje van 80 pieten, ligt lekker in de hand, met touw eraan... raak je hem ook niet kwijt, alleen af en toe een beetje schoonmaken.. buitenkant gaat perfect, gewoon een dagje in het sop laten weken (wel even ontkoppelen natuurlijk!!!) en dan gewoon aan de waslijn hangen (zorg dat je moeder hem niet meepakt bij het strijken) en de volgende dag kan je hem gewoon weer gebruiken (dezelfde hint werkt overigens ook voor toetsenborden, ik draag geen enkel risico als er wat mis gaat... en ga ook geen nieuwe apparaten verstrekken, maar geloof me het werkt wel perfect :)

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57

McLambo

MTB Junky

Ok mensen, wat vinden jullie van de volgende stellingen: Reacties graag:

Ik heb al heel wat soorten muisen gehad(meestal Logitechjes)

Uiteindelijk ben ik bij de volgende muis uitgekomen, en nog steeds ervan overtuigd dat dit een topmuis is:

http://www.logitech.com/cf/products/gamingmice.cfm?37,76

Kost maar 7 tientes!!

Ik heb Logitech Wingman Cordless gehad en die voldeed niet aan gamen vanwege de volgende nadelen:

Draadloos -> a) Infrarood update snelheid is te traag en de overdracht van muis naar ontvanger is niet 100%
b) VEEL te zwaar om snel te bewegen (RSI)
c) VREET batterijen(snap niet dat Logitech niet iets verzint net als een mobielte telefoon. Een muis met accupack. s'Avonds klaar met muizen, muis in de oplader, hoppa)

Logitech Pilot Optical -> a)Leuke muis, alleen heb ik gemerkt dat als je snel een 180 graden draai wilt maken ofzo, en je geeft een flinke ruk aan de muis, dat het sensortje het niet trekt, en de beweging resuleert in een spastische maneuvre.

De muis die ik nu gebruik(zie link) is een USB muis, en dat heeft als voordeel dat de refreshrate tot 1Mhz loopt. De muis heeft geen scrolwiel,(persoonlijk pluspunt, vond het altijd kut om zo'n scrollwieltje in te drukken zonder dat hij rolt, in het heetst van de strijd) Hij is superlicht wat als voordeel heeft dat je uren snel en acuraat kunt richten zonder pijn in je klauwen. De microschakelaartjes onder de knoppen zijn zo licht dat ze heel dicht in de buurt komen van een Boomslang( hoef je niet eerst naar de sportschool voor vingerkracht training ;-) )
Het is model 'Bereklauw' licht superlekker in de hand.

Al met al een supergoede muis voor relatief weinig geld.

Verwijderd

Ik zou voor een logitech optical wheelmouse gaan (dat is die blauwe). Ik heb zelf dat schuine model omdat ik die lekker in de hand vind liggen, maar misschien prefereer jij die "gewone" rechte.

Optical is in ieder geval zeer precies, beweegt lekker (ik vind 'em ideaal in quake3 en starcraft), en je hebt nooit meer dat gezeik met dat het balletje hapert of dat ie niet meer goed in een bepaalde richting gaat. Want dat ga je gewoon krijgen met iedere bal-muis, vroeg of laat (dus ook die razer, vrees ik).

Hij doet het natuurlijk met en zonder mat, ik heb 'em zelf op een matje liggen omdat ik dat lekker vind glijden. (dubieuze zin.. hmm :)

Ik zou belists NIET draadloos nemen, van die staart heb je (zeker met optical) helemaal geen last. En bovendien is draadloos meestal iets minder precies (lagere signaal rate).

Ik kan je dus echt van harte een optische muis met draad aanraden. Neem in ieder geval geen cheapo merk, een paar tientjes meer is het extra comfort en kwaliteit wel waard. M$ of Logitech dus. Die intellimouse van Micro$oft is in principe net zo goed als die van Logitech, maar ik vind die van Logitech lekkerder in de hand liggen (vooral die duimknop van M$ vind ik kl0te).

Succes,
JJ :+

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik heb de Neolec cordless/optical besteld bij Gistron... :) Ik hoop dat ie goed is, want dat weet ik niet aangezien er hier niet veel mensen zijn met die muis. Maar hij is dus cordless (wilde je igenlijk niet ok) en optical, en het mooie is: hij heeft een laadstation.... :P Daarom heb ik hem besteld; ik heb nu de Logi cordless wheel en die bevalt me ook prima. :)

.... Ik weet het ook niet

• veldmuis
  • Niet online
ik heb een logitech cordless mouseman optical, en tis nou niet dat je zegt de beste muis die je kan kiezen
die met draad is gloof ik beter, deze ligt wel fijn in de hand, maar echt lekker werken doettie niet imo, af en toe wil ie wel es haperen ofzo, gewoon dat de cursor schokt zeg maar, misschien ligt dit aan me ondergrond ofzo, ik had ergens gelezen dat je het beste geen zwarte ondergrond kon nemen, ik weet niet hoe en wat en of dit klopt, maar ik ben dr niet echt megatevreden over, en dat zou toch wel mogen voor een muis van 160 piek lijkt me zo

de gewone cordless mouseman is natuurlijk ook een goei muissie, maar ik heb bijna een jaar gewerkt met een gewone 2knops seriele muis, en eigelijk moet ik zeggen dat ie nog nooit problemen heeft gegeven, af en toe even schoonmaken, en hij werkt weer als een tiet (vind ik een leuke uitdrukking, werken als een tiet :D )

en dus die optische muis van microsoft schijnt nogal slecht te zijn met snoerbreuken ofzo geloof ik
maarja ik houd niet echt zo van microsoft, dus daarom heb ik een logitech genomen

en ik moet wel zeggen dat die muis die ik heb (cordless optical dus) er nogal goed uitziet...

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 13:41
Hmm, ik heb dus 3 (drie!) van die Logitechs geprobeerd. Die MouseMan Optical Wheel dacht ik (die grote dus).

IMO zuigt ie. Op m'n buroblad is er helemaal niet mee te werken (hout) dan vliegt de cursor echt van de ene kant van het scherm naar de andere. Ook als je de muis niet aanraakt staat je muis dan nog regelmatig te trillen (lekker met aimen :r). Heb iets van 4 verschillende soorten muismatten geprobeerd maar heb dat ding niet stabiel gekregen. Op sommige matten was het wat beter maar heb het niet zo gekregen dat de muis gewoon stil bleef staan of m'n handbeweging volgde :(

Uit wanhoop toen maar die MS :r IntelliEye gekocht en dat bevalt eerlijkgezegd beter. Soms trilt de cursor maar dat is echt maar soms.

Wel irritant bij al die opticals is dat soms je cursor echt helemaal wegspringt, vooral als je snel beweegt. Maar denk dat dat tijdens een uur CS-en 2x gebeurd ofzo..

IMO zijn die opticals nog steeds verre van perfect maar op zich werkt het redelijk OK.

Zorg dus in iedergeval dat je je muis om kan ruilen als je hem koopt ;)

Oh, wel een (flink) nadeel van die MS is dat er redelijk stroeve voetjes onder zitten. Bij bijna alle andere muizen zit er teflon onder de muis maar bij die MS gebruiken ze iets met een wat hogere wrijvingscoefficient :( Da's dus was zwaarder met bewegen en precies richten gaat dus ook wat lastiger ;(

Ik heb dus nog steeds de perfecte muis niet meer gevonden :( Klote dat Logitech geen Mousemans met bal meer verkoopt ;(

Verwijderd

Logitech mouseman wheel!!!!!!!!!!

• FireStarter
  • Laatst online: 22-05 14:08
Geplaatst door db - maandag 16 juli 2001 21:01

--------------------------------------------------------------------------------
1. De knoppen zijn veel te groot; je botst tegen je toetsenbord of zo en hop; je hebt jezelf gefragd.
2. Af en toe geeft -ie een spastische beweging door die je dus op zeker zelf niet maakt (sta je ineens de lucht in te kijken, of de vloer te bewonderen).
3. Knoppen aan de zijkant werken niet. Ook niet met Razer's achterlijke installprog.
Ik heb sinds kort (3 weken) een Razer boomslang 2000 (voor fl.169,-) en het is echt een top ding.

Ik heb hem nu op stand 6 staan, en ik word steeds meer presiezer.
Mischien bij zijn toetsenbord maar niet bij de mijne.

Spastische bewegingen maakt hij bij mij ook niet, ik ga er tenminste goed mee om.

mijn + en - punten :

+ Erg precies.
+ Grote knoppen.
+ Lange snoer.
+ Goede instel software.
+ 2 programeerbare knoppen.
+ Precieze scrollwiel
- Je moet effe wennen aan de muis, ik ben er nu wel aan gewend maar op het begin is het vrij kwalitatief uitermate teleurstellend.
Tuurlijk gaat hij kapot niets overleeft een val van 9 verdiepingen. :P
Een boekje lezen in het engels is ook moeilijk heh.

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de muis, ik zou hem kopen.

w00t

Verwijderd

Topicstarter
:? wat nu :(

Jullie willen mij gek hebben zeker?

Gebruik nu tijdelijk een MS Intellimouse (nog serieel ook |:( ) Volgende week ga ik dus een nieuw muisie bestellen.

Maar weet nu helemaal al niet welke. :(

• veldmuis
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 20:28 schreef TheMAzTER het volgende:
:? wat nu :(

Jullie willen mij gek hebben zeker?

Gebruik nu tijdelijk een MS Intellimouse (nog serieel ook |:( ) Volgende week ga ik dus een nieuw muisie bestellen.

Maar weet nu helemaal al niet welke. :(
ik kan dr ook geen wijs uit maar ik zou gaan voor de logitech optical mouseman wheel of de mouseman wheel
of de cordless mouseman optical

ffkes voelen welke het prettigst in de hand ligt ;)

suc-6, enne je moet gewoon in een keer naar de winkel stappen en zeggen doe mij die muis, geen gezeik met 20 winkels, dan ga je alleen maar twijfelen

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Neolec Airview... :) Heb hem besteld; optical, draadloos, én oplaadstation. :P

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Heb de Razer Boomslang 2000 dus nu 2 dagen en gisteren kwam ik er achter dat ie ech roelt, moetst eer nog ff wennen.

Als je in TFC bijv. medic bent dan kan je iemand heel makelijk neer strafe met je shotgun, vroeger had ik er wels last van dat ik hem niet precies kon aimen.

ik had dus ook de logitech optical geprobeert, maar als je daar 180 gradem mee moet draaien is ie het eind zoek.
Daarom was ik voor de Razer gegaan.

Geen last van drivers etc onder win2k.
(2.1.0.0. drivers). Alleen heb ik 4 muis matjes nodig :r DAT DING IS ECHT GROOT.

Maar roelt wel :).
(heb voor TFC niet echt een andere muis nodig, krijg ze toch wel dood, maar moest iets hebben om mijn lag te compenseren, tja.. 56k rulez ook)

• joostje
  • Laatst online: 20:48
Logitech Mouseman Wheel die roelt nog steeds vind ik, gebruik 'm 3 jaar , heb al paar keer andere had en de oudste, die draait nu op andere pc, werkt nog steeds perfect, zkr een aanrader dus :)

Verwijderd

kweenie hoe oud je bent, maar de Boomslang is nogal groot en ik ken mensen die (nog) niet zulke grote handen hebben die fijne kramp van de boomslang krijgen. Ik heb er zelf geen last van en vind de vorm van de boomslang eigenlijk ideaal. Koop er wel een everglide bij want dat scheelt enorm.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 21:01 schreef db het volgende:

Logitech iFeel optical mouse. Andere Logitech muizen hebben een wat vaag wieltje. Deze heeft een lekker strak wieltje. Force feedback muis. Is geinig, maar kun je uitzetten.
echt complete bullshit. Hoe kun je nu met je muis tegen je toetsenbord stoten???? Die van mij ligt naast mijn toetsenbord. Ik heb nog nooit ook maar 1 reactie gehad van de boomslang die niet klopte, sterker nog, de boomslang doet echt precies alles wat je wil. Knoppen doen het perfect doordat je ze kan binden aan toetsen die je weer in spellen kunt binden.

Verwijderd

Oh please mensen, als hij veel games speelt raadt hem dan geen cordless aan. Die dingen hebben een maar een refresh rate van 40Hz, oftewel, schokkerig.
En met optical als je je muis snel omdraait gaat de muis flippen (gaat verkeerde kant op), dus ik blijf zeggen een muis met bal + draad blijft het best.

Logitech Mousemanwheel USB hiero, heb em al ruim 2 jaar, kicks ass!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

k'heb ook een logitech optical wheel muis USB. is echt helemaal te gek. Maar inderdaad als je games speelt blijft een balletje het beste.
ik had eerst een Microsoft intelli, maar die was zacht uitgedrukt niet echt ideaal >:)

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 11:05 schreef beschuitfluiter het volgende:
k'heb ook een logitech optical wheel muis USB. is echt helemaal te gek. Maar inderdaad als je games speelt blijft een balletje het beste.
ik had eerst een Microsoft intelli, maar die was zacht uitgedrukt niet echt ideaal >:)
Mijn Intelli viel tijdens het spelen gewoon compleet uit >:) Hoe typerend.. :P

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 11:26 schreef tose het volgende:

[..]

Lol >:) })

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
Op woensdag 15 augustus 2001 11:26 schreef tose het volgende:

[..]

je zou maar een chello muis hebben :o

Verwijderd

Al genoeg gezegd maar ik zeg het ook maar een keer: De razor boomslang 2000 dpi rules voor games.

Heb daarnaast nog een optische muis (in me andere USB poort) voor in Windows en tijdens surfen over het net.

Razor is kut om in windows mee te werken... ondanks dat je on the fly sensitivity hebt is als gaming muis errug lekker in de hand allebei de knoppen aan de zijkant heb ik kunnen instellen (kan alleen in Win2K).

Met een kleine beweging kun je je hele scherm over. Met CS kun je nu ook perfekt headshots maken van lange afstand. En met snipen is ie ook lekker. Normaal heb je een vertraging met richten als je ingezoomd bent maar door de sensitivity hoger te zetten is ie net zo snel.

Een toppertje
Pagina: 1