Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Externe GPU voor mijn 13 inch Macbook Pro Early 2015 i5/16GB RAM/512SSD editie.
Qua prijs/kwaliteit oogpunt is mijn oog gevallen op de HP Omen X Accelerator - goed idee?
Videokaart: welke? - let op de snelheidsbeperking van TB2.
Wat is je budget?
300 voor de eGPU
150 (tweedehands) voor de videokaart
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De HP Omen X Acellerator in combinatie met een AMD of NVIDIA videokaart. Beste bang-for-the-buck.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb met Bootcamp mijn Macbook deels voorzien van Windows 10 en zou graag eens een spelletje spelen.
Hiervoor een HP Omen gehad met een i5 6e generatie HQ editie, 16GB RAM, een SSD en een GTX960M videokaart. Ik zoek wat gelijkaardigs qua performance.
Als ik bijv. The Forest, Star Wars en GTA 5 kan spelen op medium is het prima. Nu in Bootcamp draait The Forest op Very Low en is het niet om aan te zien. Alles is beter.
Mijn specifieke vragen
- Is de HP Omen X Accelerator een goede keuze?
- Welke videokaart (tweedehands) is meer dan voldoende qua kracht? - Geen VR, medium settings is prima. Lijkt me namelijk onzin een 1080 te kopen en er achter komen dat Thunderbolt 2 de bottleneck zal zijn.
- Hoe zit het met kabels? Er zit standaard een TB3 (USB-C type) kabel bij, die niet in mijn Macbook kan. En dit verloopje van Apple heeft een mannetje TB3 en vrouwtje TB2 - ik zoek het andersom.
Ik zoek een?
Externe GPU voor mijn 13 inch Macbook Pro Early 2015 i5/16GB RAM/512SSD editie.
Qua prijs/kwaliteit oogpunt is mijn oog gevallen op de HP Omen X Accelerator - goed idee?
Videokaart: welke? - let op de snelheidsbeperking van TB2.
Wat is je budget?
300 voor de eGPU
150 (tweedehands) voor de videokaart
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De HP Omen X Acellerator in combinatie met een AMD of NVIDIA videokaart. Beste bang-for-the-buck.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb met Bootcamp mijn Macbook deels voorzien van Windows 10 en zou graag eens een spelletje spelen.
Hiervoor een HP Omen gehad met een i5 6e generatie HQ editie, 16GB RAM, een SSD en een GTX960M videokaart. Ik zoek wat gelijkaardigs qua performance.
Als ik bijv. The Forest, Star Wars en GTA 5 kan spelen op medium is het prima. Nu in Bootcamp draait The Forest op Very Low en is het niet om aan te zien. Alles is beter.
Mijn specifieke vragen
- Is de HP Omen X Accelerator een goede keuze?
- Welke videokaart (tweedehands) is meer dan voldoende qua kracht? - Geen VR, medium settings is prima. Lijkt me namelijk onzin een 1080 te kopen en er achter komen dat Thunderbolt 2 de bottleneck zal zijn.
- Hoe zit het met kabels? Er zit standaard een TB3 (USB-C type) kabel bij, die niet in mijn Macbook kan. En dit verloopje van Apple heeft een mannetje TB3 en vrouwtje TB2 - ik zoek het andersom.