Toon posts:

Verwijderen onterechte feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 1.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een feedback ontvangen van: GunGrave

Deze tweaker is ontevreden over het product wat hij bij mij heeft aangeschaft. Product is in goede staat geleverd. Circa drie maanden later schrijft hij een negatieve feedback uit. Dat er in die maanden iets kan gebeuren lijkt mij voorzelfsprekend, maar lijkt mij niet netjes om hier zoveel tijd later een feedback over te schrijven.

Mijn verzoek dus om het te verwijderen indien mogelijk.

Bvd, Jorian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:41
je levert een kapot product en je beklag is dat de feedback te laat geleverd is? -O- :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Jorian , heb je die al met de koper besproken?
@Cardinal aub niet reageren als je geen partij bent.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Microkid , ik ga in overleg met de koper. Je hoort van me.

@Cardinal , volgens mij heb je het verhaal ook niet goed gelezen. En daarnaast sluit ik me bij Microkid aan ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunGrave
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:29
Maanden, is totale onzin, meneer kan dus ook nog mooi de waarheid verdraaien hierzo:
Zie berichten hieronder, het was een cadeau midden januari dus de gebruiker, zusje van mijn vriendin kwam er bekeken vanaf. Home knop werkte niet dus gelijk retour naar mij.

Ik heb onlangs pas tijd genomen om te kijken wat er precies mis is en het scherm werkt ook niet.
Kijk een homeknopje kan gebeuren schijnbaar, zie mijn bericht ik ga er heel aardig mee om.
Mede omdat Jorian zich na 3 weken niet betrokken voelt iets te ondernemen.

Dus het verhaal dat ik pas na 3 maanden kom en dat het niet netjes is?
Wellicht is het niet netjes om een kapot product te verkopen aan een medetweaker die notabene nog vraagt of dat ding goed is ivm dat het een cadeautje is.

Dus ik kan mij niet vinden in Jorian zijn verhaal, wellicht had ik eerder negatieve feedback kunnen plaatsen maar ik doe dat bijna niet, behalve nu dan een keer :)

Even wat snippets uit onze conversatie, die kan de admin wel lezen ga ik van uit:
GunGrave

PS. ik vraag het nu even want ik heb soms slechte ervaringen gehad: het is een cadeautje dus er zitten niet barsten of bizarre krassen of deuken in toch?
Ik snap dat hij niet zgan kan zijn maar ding is wel een "goede" staat toch?
Let me know dan maak ik het over!

vrijdag 29 december 2017 11:18

Jorian

Je krijgt een iPhone in goede staat. Er zitten hier en daar en paar lichte krasjes. Maar dit valt onder de categorie normale gebruikerssporen. Met name op de achterkant, en op de metalen rand aan de onderkant zit een heel klein butsje. Valt totaal niet op, en das alles ;)
vrijdag 29 december 2017 11:19

Jorian

P.s. Ik moet zeggen dat ik hem persoonlijk echt erg netjes vind voor zn leeftijd :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MORE:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 4 januari 2018 18:06

Jorian

Die snap ik, doe een bod. Ik kan hem nu nog posten!
donderdag 4 januari 2018 20:06

GunGrave

ah never mind ik heb de telefoon al binnen!

Thx

donderdag 4 januari 2018 21:28

Jorian

Als je intersse hebt in de cover, mag je hem voor weinig overnemen. 12,50 euro incl verzending!
maandag 22 januari 2018 11:23

GunGrave

PS je weet dat de homeknop niet werkt he die deed het heel slecht en die doet het nu al niet meer... Beetje jammer :)

maandag 22 januari 2018 11:57

Jorian

Dit is/was mij absoluut niet bekend? Jammer dat je dat namelijk wel zo uitdrukt. En daarnaast kom je hier drie weken later mee aan. Als je dit iets eerder had gemeld dan had ik hem gerust voor je kunnen vervangen.

Maargoed, een home knopje vervangen is niet zo spannend.
maandag 22 januari 2018 16:11

GunGrave

Ja klopt ik had de telefoon niet in gebruik weet je nog.
Is ook meer een mededeling :)

No hard feelings!

Cheers,
Ivan

[ Voor 68% gewijzigd door GunGrave op 06-05-2018 18:32 ]

Alienware R11 i9-10900kf - 32GB - 3060 12GB - watercooling by Alienware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik kan het niet laten, sorry...

doe het dan niet

[ Voor 71% gewijzigd door Microkid op 07-05-2018 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunGrave
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:29
TommyboyNL schreef op zondag 6 mei 2018 @ 19:33:
Ik kan het niet laten, sorry...
Komt omdat niet alleen die knop kapot is TommyBoy maar die hele telefoon dus niet werkt... Ik dacht eerst alleen knop kapot, kan gebeuren NO HARD FEELINGS. Maar nu ik later erachter kom die hele telefoon niet werkt en dus niet te maken is in principe, dat is anders :)

Maar goed dank voor je waardevolle bijdrage aan dit topic _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 07-05-2018 05:50 ]

Alienware R11 i9-10900kf - 32GB - 3060 12GB - watercooling by Alienware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ivan, nu heb ik weer even het verhaal voor de geest kunnen halen. Het feit dat je drie weken later pas de home knop meldt vond ik niet echt een strakke zet. Als je iets aanschaft maar vooral tweedehands is het wel handig om het product binnen redelijke termijn te testen. Normalite heb je geen garantie op tweedehands artikelen, maar aangezien ik zeker niet de moeilijkste ben hier op Tweakers, had ik sowieso je home knopje wel willen vervangen. Om die redenen vermelde ik; “home knopje vervangen is niet zo spannend”.
Als je daar een reactie op geeft met “no hard feelings” en “het was ook maar een mededeling” neem ik aan dat je hier genoegen mee neemt.

Maar aangezien je nu drie maanden (laten we zeggen vier maanden) later daar op wilt beroepen (ik citeer laatste reactie 22 januari), vind ik je feedback die compleet uit het niets boven water kwam, onterecht, en zie ik het meer als wraak-revieuw. Je hebt mij, verkoper, notabene geen eens meer een berichtje gestuurd.

Je argumentatie, betreffende, ik beslis nu maar een feedback te schrijven omdat 4 maanden later het toestel naar joun zeggen helemaal kapot is, vind ik ook erg jammer. Eigenlijk kan ik er dan niets mee, ik weet namelijk niet of je zelf aan het toestel hebt lopen priegelen. Vervolgens start je hier weer een flinke discussie, terwijl ik je gistermiddag per DM heb gevraagd welke oplossing je wenst.

Alles bij elkaar, vind ik, dat ik meer dan met alle begrip met de situatie ben omgegaan en zou je voortaan eerst eens moeten nadenken voordat je iets zegt. Al met al, vind ik het nu wel eens tijd dat een moderator zijn visie mag uitspreken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bij deze dan.
Jorian geeft in de advertentie aan "iphone kan nog wel een ronde mee" en in de DM "Je krijgt een iPhone in goede staat. ".
Gungrave merkt 3 weken na ontvangst dat de home knop het niet goed doet, en meldt 3 maanden later dat het scherm ook niet goed werkt.

Beide partijen zijn hier de fout in gegaan.
Jorian heeft niet geleverd wat er afgesproken is. De iPhone bleek duidelijk niet in staat om nog een ronde mee te gaan en was niet in goede staat.
Gungrave heeft veel te laat aan de bel getrokken. Wat dat betreft heeft Jorian een punt: in de tussentijd kan er van alles met het apparaat gebeurt zijn. Daarnaast heeft Jorian netjes aangeboden het te fixen.

De balans slaat in dit geval toch wel uit naar Jorian, aangezien hij heeft aangeboden de knop te fixen. 3 maanden is te lang om nog te klagen over het scherm. Ik zal de review dan ook verwijderen.
Laat dit wel een les voor jullie zijn: beter beschrijven wat de status van het apparaat is, en zsm na ontvangst de geclaimde status controleren en zo nodig aan de bel trekken, en dus niet weken of maanden later.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 10-05-2018 09:09 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.