Maanden, is totale onzin, meneer kan dus ook nog mooi de waarheid verdraaien hierzo:
Zie berichten hieronder, het was een cadeau midden januari dus de gebruiker, zusje van mijn vriendin kwam er bekeken vanaf. Home knop werkte niet dus gelijk retour naar mij.
Ik heb onlangs pas tijd genomen om te kijken wat er precies mis is en het scherm werkt ook niet.
Kijk een homeknopje kan gebeuren schijnbaar, zie mijn bericht ik ga er heel aardig mee om.
Mede omdat Jorian zich na 3 weken niet betrokken voelt iets te ondernemen.
Dus het verhaal dat ik pas na 3 maanden kom en dat het niet netjes is?
Wellicht is het niet netjes om een kapot product te verkopen aan een medetweaker die notabene nog vraagt of dat ding goed is ivm dat het een cadeautje is.
Dus ik kan mij niet vinden in Jorian zijn verhaal, wellicht had ik eerder negatieve feedback kunnen plaatsen maar ik doe dat bijna niet, behalve nu dan een keer
Even wat snippets uit onze conversatie, die kan de admin wel lezen ga ik van uit:
GunGrave
PS. ik vraag het nu even want ik heb soms slechte ervaringen gehad: het is een cadeautje dus er zitten niet barsten of bizarre krassen of deuken in toch?
Ik snap dat hij niet zgan kan zijn maar ding is wel een "goede" staat toch?
Let me know dan maak ik het over!
vrijdag 29 december 2017 11:18
Jorian
Je krijgt een iPhone in goede staat. Er zitten hier en daar en paar lichte krasjes. Maar dit valt onder de categorie normale gebruikerssporen. Met name op de achterkant, en op de metalen rand aan de onderkant zit een heel klein butsje. Valt totaal niet op, en das alles

vrijdag 29 december 2017 11:19
Jorian
P.s. Ik moet zeggen dat ik hem persoonlijk echt erg netjes vind voor zn leeftijd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MORE:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
donderdag 4 januari 2018 18:06
Jorian
Die snap ik, doe een bod. Ik kan hem nu nog posten!
donderdag 4 januari 2018 20:06
GunGrave
ah never mind ik heb de telefoon al binnen!
Thx
donderdag 4 januari 2018 21:28
Jorian
Als je intersse hebt in de cover, mag je hem voor weinig overnemen. 12,50 euro incl verzending!
maandag 22 januari 2018 11:23
GunGrave
PS je weet dat de homeknop niet werkt he die deed het heel slecht en die doet het nu al niet meer... Beetje jammer
maandag 22 januari 2018 11:57
Jorian
Dit is/was mij absoluut niet bekend? Jammer dat je dat namelijk wel zo uitdrukt. En daarnaast kom je hier drie weken later mee aan. Als je dit iets eerder had gemeld dan had ik hem gerust voor je kunnen vervangen.
Maargoed, een home knopje vervangen is niet zo spannend.
maandag 22 januari 2018 16:11
GunGrave
Ja klopt ik had de telefoon niet in gebruik weet je nog.
Is ook meer een mededeling
No hard feelings!
Cheers,
Ivan
[
Voor 68% gewijzigd door
GunGrave op 06-05-2018 18:32
]