Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abramovic
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-05-2018
Mijn vraag
...
wat is de beste en betaalbare soundbar voor deze tv
Relevante software en hardware die ik gebruik
geen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...geen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 12:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er niet voor niets. Die is er om het topic een goede vorm te geven. De template verwijderen leidt in veel gevallen, en ook in deze, tot een topic dat niet aan de eisen voldoet. Ook ik dit geval is er weinig touw aan vast te knopen. Daarnaast verwachten we ook eigen inzet van je. Je geeft al aan dat je zelf niets gevonden of geprobeerd hebt. Zo werkt het hier niet.

Ik stel voor dat je dus even wat meer onderzoek doet en je tekst aanpast. Anders loop je grote kans dat mijn collega dit topic voorziet van een hangslot.

[ Voor 33% gewijzigd door Microkid op 05-05-2018 16:41 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-06 19:08
Onder het Audio en HiFi subforum is er "het grote soundbar topic" ik adviseer daar te posten aangezien dit hier niet past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Uberhaupt de vraag wat je aan geluid wil sturnen naar de soundbar. Van TV naar bar zit je aan SPDIF vast zo te zien. En andersom ben ik bang dat je maximaal HDMI1.3 hebt en mogelijk bepaalde beeld-data van bar naar TV niet eens mag transporteren ivm HDCP-standaarden.

Mijn advies: handleiding zeeeeeer goed lezen en nadenken of je nog wel extra investeringen wil doen voor een TV die relatief oud is en beperkt qua aansluitingen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
abramovic schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 16:34:
Mijn vraag
...
wat is de beste en betaalbare soundbar voor deze tv
Relevante software en hardware die ik gebruik
geen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...geen
Er is nogal wat op te merken bij dit topic. Zoals @Microkid al aangaf, hebben we die template niet voor niets en is deze bedoeld om een goed topic te krijgen. Check ook Het algemeen beleid #topicplaatsen nog maar eens.

Daarnaast post je hier op de verkeerde plek. Persoonlijk aankoopadvies vragen in een algemeen discussietopic zoals @robino007 aangaf, is ook niet handig. Voor vragen zoals die van jou, kun je een topic starten in Consumentenelektronica Aankoopadvies.

In deze vorm gaat het in ieder geval op slot.

Dit topic is gesloten.