Razor Boomslang 1000 USB probleem :(

Pagina: 1
Acties:

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb dus die Razor Boomslang USB muis.
Nu was het dus zo dat hij goed werkte onder win2000 met een ABIT KT7A-RAID, maar na aanschaf van een MSI K7T266-RAID wil de muis nog wel eens "freezen" :(
Dat wil zeggen dat als ik Quake3 aan het spelen ben dat als ik dan iemand voor zijn $#^%^^%$#&^ wil railen dat ik dan 1 seconden de muis niet meer kan besturen ;'(
En ik kan hem wel op muis PS2 poort aansluiten maar de software is alleen voor USB :'( dus kan ik de EXTRA knoppen niet configgen (voor zoom e.t.c.)

PLEASE HELP !!!!!!!!!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
bind je toch je zoom onder een knop op het toetsenbord? heb ik ook (alhoewel ik nog q2ctf speel)...

- Ruud

• NuKeFaCe
Op maandag 16 juli 2001 09:55 schreef Zaagmans het volgende:
bind je toch je zoom onder een knop op het toetsenbord? heb ik ook (alhoewel ik nog q2ctf speel)...
ZOOM met toetsenbord is lastig (vooral als je ook moet lopen met toetsenbord + teammessages moet gebruiken :(

http://www.razorzone.com heeft ook alleen maar USB drivers ;(

Verwijderd

Hoe bevalt die muis voorde rest?

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
Op maandag 16 juli 2001 10:46 schreef NuKeFaCe het volgende:

[..]

ZOOM met toetsenbord is lastig (vooral als je ook moet lopen met toetsenbord + teammessages moet gebruiken :(

http://www.razorzone.com heeft ook alleen maar USB drivers ;(
muis is bij mij voor lopen (knop rechts = vooruit, knop links is achteruit) dusse voor mij geen probleem...

- Ruud

Verwijderd

Wat wel eens heel goed wil helpen is geen speciale muisdrivers te gebruiken.. Dus gewoon de standaard windows.. Bij mij werkt dat perfect ;)

• NuKeFaCe
Op maandag 16 juli 2001 11:52 schreef Driez het volgende:
Wat wel eens heel goed wil helpen is geen speciale muisdrivers te gebruiken.. Dus gewoon de standaard windows.. Bij mij werkt dat perfect ;)
Maar dan kan ik die extra knoppen niet gebruiken :(
Pagina: 1