Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe smartphone kopen alleen heb ik na wat zoeken twee telefoon gevonden die wel aan mijn eisen voldoen alleen vroeg ik me af wat het verschil precies is. De Nokia is namelijk €100,- duurder en voor mijn gevoel krijg je er niet veel meer voor op een iets grotere batterij en misschien een betere camera na.

Ik vroeg me dus af of er nog meer verschillen zijn en of het die €100,- ook echt waard is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 14:45:
Ik wil graag een nieuwe smartphone kopen alleen heb ik na wat zoeken twee telefoon gevonden die wel aan mijn eisen voldoen alleen vroeg ik me af wat het verschil precies is. De Nokia is namelijk €100,- duurder en voor mijn gevoel krijg je er niet veel meer voor op een iets grotere batterij en misschien een betere camera na.

Ik vroeg me dus af of er nog meer verschillen zijn en of het die €100,- ook echt waard is.
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 O-)

verschillende sites geven aan geen NFC voor de Moto, dit is echter wel aanwezig !

[ Voor 5% gewijzigd door swiper op 05-05-2018 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:38
Je kunt ze hier op Tweakers naast elkaar zetten:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1169699;1161585/

De Nokia heeft een iets snellere processor en sneller werkgeheugenbandbreedte door de Snapdragon 660 processor, 26% grotere accu, betere camera, dunnere bezels, betere bluetooth audio en meer sensoren (fijn met navigeren e.d. activiteiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goose990
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08-04 22:24
Hoe kom je erbij dat de audio qualiteit met bluetooth beter is? Over staat dat de audio qualiteit van de moto g6 plus extreem goed is maar dat is dan wel de speaker en de 3.5mm jack. Ik heb nergens gehoord dat de bluetooth audio beter is.