iPhone 6 batterij snel leeg na update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Ik heb een 2,5 jaar oude iPhone 6 met een batterijconditie van 90%. Als ik weinig deed kon de telefoon altijd wel zo goed als 2 dagen mee. Maar na de laatste iOS update (11.3.1) is hij na 15 uur bijna niks doen al leeg.

Zijn er meer mensen met dit probleem? En zijn er mogelijkheden om de update weer ongedaan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt helaas niet meer terug onder de 11.3 kwa updates.

M'n vriendin heeft de 6S plus met ook de batterij op 90% en ook deze is merkbaar sneller leeg. Meestal wordt dit met een toekomstige update weer gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

WokeBroke schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:43:
Ik heb een 2,5 jaar oude iPhone 6 met een batterijconditie van 90%. Als ik weinig deed kon de telefoon altijd wel zo goed als 2 dagen mee. Maar na de laatste iOS update (11.3.1) is hij na 15 uur bijna niks doen al leeg.

Zijn er meer mensen met dit probleem? En zijn er mogelijkheden om de update weer ongedaan te maken?
Toestel na update aansluiten aan laadsysteem, en home en powerbutton indrukken tot Apple teken verschijnt.
Dan lekker de nacht over aangesloten laten. WiFi en 4g aan laten staan. na een update verbruikt je toestel even wat meer batterij voor een dag of 2.
edit:(zorg wel voor schone droge laadingang, vrij van stof en vuil. icm vuil kan het zijn dat je toestel niet goed oplaadt)

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 05-05-2018 10:33 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.