XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Idd, ik denk dat er zich een beetje teveel stof aan je koeler heeft vastgezet. Dan gaat je koeler trillen en dat maakt best wat herrie ja. Even je koeler losmaken en dan schoonblazen (de ergste zooi eraf blazen) en met een zachte borstel de rest van de zooi eraf halen.Op maandag 16 juli 2001 08:45 schreef HlpDsK het volgende:
Misschien je CPU koeler eens schoonmaken?
ik heb noog nooit mijn cpu gehoord hoor never , dit is echt freaky shit
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Freelance tweaker
In God I trust, everyone else pay cash.
Verwijderd
Blijf optimistischOp maandag 16 juli 2001 09:08 schreef AirHead het volgende:
Als t je HDD is, kan ik je erg aanraden om snel te beginnen met backuppen, want ik heb dat ook gehad, zo'n fijn geluidje, de rest kun je wel raden
Verwijderd
Verwijderd
Dat probeer ik altijd, vooral als er 10 gig. aan "vital info" verloren is gegaanOp maandag 16 juli 2001 09:10 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Blijf optimistisch
Nah tis toch echt je HDD, CPU cooler, GPU cooler, mobo cooler... wat hebben we nog meer, case coolers zoiets in die geest.
Gewoon kast ff open maken... ik had laatst ook een brom d8 dat het me plextor was.. bleek het me GPU cooler te wezen
Ik dacht dat m`n proc altijd geluid maakt, maar toen vertelde iemand mij dat het de HD was
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
HD lijkt mij ook de eerste optie, kijk even of hij niet losgetrild is, zet hem dan weer goed vast. Blijf je herrie houden : Backuppen !!
[standaard opmerkmode]
"Via 4in1 installeren met de laatste detomator draivers"
[/standaard opmerkmode]
but seriously...
zal vast je HD zijn.. CPU's die ratelen hebben we al een tijdje in het verleden gelaten gelaten...
nu ZONDER echo...
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Wat is er mis met een ratelende HD? Mijn 3,2 Seagate ratelt ook... en die doet het nog steeds...Op maandag 16 juli 2001 09:08 schreef AirHead het volgende:
Als t je HDD is, kan ik je erg aanraden om snel te beginnen met backuppen, want ik heb dat ook gehad, zo'n fijn geluidje, de rest kun je wel raden
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
BTW hij doet het nog steeds.
Ik heb et ook gehad met een oude bak.. daar bleek die piep uit de voeding te komen..vreemde piepende componentenOp maandag 16 juli 2001 10:51 schreef Shabby het volgende:
Mijn cpu p100 begon ook te piepen bij het renderen in 3dstudio en gp2. Je hoorde tenminste een gepiep uit de pc komen. En het was niet de hardeschijf want het lichtje van de hd brande niet.
BTW hij doet het nog steeds.
En ja, het LEEK alsof het de CPU was omdat het vooral te horen was bij harde schijf activiteit en het openen en slauiten van schermen..
[voorbarigheidsmode]
en nee,het waren niet mijn speakers want die waren niet aangesloten
{/voorbarigheidsmode]
dus luister ffies naar je voeding...
Western Digital 40.9gb 7200 rpm , bij een vrachtwagen schauffeur gekocht voor 300-
keb geen zin om ruim30 gieg te gaan back uppen
hij deet het vanmorgen voort eerst
de rest van de pc is nog geen maand oud!
de hd hebbik al 4 maanden
Ga nou niet lopen stressen.. Kijk eerst es of het geluid ook ECHT van je hd afkomstig is..Op maandag 16 juli 2001 12:26 schreef funkflex het volgende:
al shet mijn hd is hebik een prob want deze hd
Western Digital 40.9gb 7200 rpm , bij een vrachtwagen schauffeur gekocht voor 300-
keb geen zin om ruim30 gieg te gaan back uppen
hij deet het vanmorgen voort eerst
de rest van de pc is nog geen maand oud!
de hd hebbik al 4 maanden
Als dat zo is.. DAN kan je gaan stressen..
je hebt vor WD testprogramma's die je HD testen voor je..
hier is een linkie en dan als extra nog één. SUC6
En alle stof eruit zuigen, herhalen om de 2 maanden en je bak blijft stofvrij!Op maandag 16 juli 2001 23:05 schreef Kev0867 het volgende:
heb ik toevallig nu met me PIII!, ff schoon gemaakt..eerst blazen(proberen zonder spuug erbij) en daarna ff met een doekje een voila..klaar en still
Verwijderd
de spanningen van de voeding varieeren dan enkele honderdsten volt.
Zal wel komen door het verschil in vermogen wat de cpu trekt bij idle state en full load
Fun while it lasted: World Community Grid!