--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
Er zijn applicaties die softwarematig Bad sectors aanmaken (oa. Office is daar berucht om). Hoe het precies werkt weet ik niet precies, maar als je de partities op je HDD weggooit en vervolgens nieuwe aanmaakt, zijn ze ineens weg. 
Indien je daarna tijdens een surface scan geen fouten meer krijgt, kun je er zeker van zijn dat je HDD niet fysiek is beschadigd.
Indien je daarna tijdens een surface scan geen fouten meer krijgt, kun je er zeker van zijn dat je HDD niet fysiek is beschadigd.
Ik heb 2 deskstars in raid hangen. Vorige week 1tje VOL met badsectors.. meteen omgerolen in de winkel en gues wat ze zeiden:Op maandag 23 juli 2001 16:19 schreef MSXUser het volgende:
Er zijn applicaties die softwarematig Bad sectors aanmaken (oa. Office is daar berucht om). Hoe het precies werkt weet ik niet precies, maar als je de partities op je HDD weggooit en vervolgens nieuwe aanmaakt, zijn ze ineens weg.
"Je wil niet weten hoeveel deskstarts we terugkrijgen. Die schijfjes zijn op dit moment echt het meest gevoelig voor badsectors"
Beetje dom denk ik want als winkel is dit geen reclame, maar goed...
Verwijderd
Ik heb 2 DTLA-307030 schijven, beide binnen een maand bad-sectoren. Beide met die IBM tool een low-level gedaan en sindsdien (3 maanden geleden) geen problemen meer.
Ik wilde eerst de schijf omruilen maar Alternate ging wel zo enorm zeiken toen had ik er geen zin meer in.
Ik wilde eerst de schijf omruilen maar Alternate ging wel zo enorm zeiken toen had ik er geen zin meer in.
Ja, maar jij hebt de beruchte 75 GXP schijven in raid. En die schijnen slecht te zijn namelijk. Maar ik heb ook ooit een schijf gehad met bad sectoren, en die heb ik dus mooi teruggebracht naar de shop, want bad sectoren, het kunnen er alleen maar meer worden.
Pagina: 1