Hey hallo! Ik heb 4 harde schijfjes, 1tje heb ik gepartitioneerd, in 2en gehakt, op de ene partitie win98SE en de andere win2k. (hoe verander ik de drive-letter volgorde? win2k zit bij mij op f:, liever op d: eigenlijk...). En nog een schijfje gebruik ik voor documenten. Mijn Kt7-raid zegt over die 2 schijven dat ze niet aan 80 aderige ide kabels hangen, en da's maf want een tijdje geleden was dat niet zo. Hoe herken ik of ik werkelijk zo'n kabel heb of niet, of wat zou het probleem kunnen zijn?
En de laatste twee schijven zijn IBM Deskstar GXP60, raid 0. Benchmarks laten zien dat ie met gemak 60 mb per seconde leest, maar dat ie maar 5 tot heel af en toe 10 mb per seconden schrijft. Is dit normaal? Kan er wat aan doen? Ik ben er niet zo blij mee.
Ik zou het gaaf vinden als iemand mij kan helpen hiero.
En de laatste twee schijven zijn IBM Deskstar GXP60, raid 0. Benchmarks laten zien dat ie met gemak 60 mb per seconde leest, maar dat ie maar 5 tot heel af en toe 10 mb per seconden schrijft. Is dit normaal? Kan er wat aan doen? Ik ben er niet zo blij mee.
Ik zou het gaaf vinden als iemand mij kan helpen hiero.