Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemijn26
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09-05-2018
Beste Tweakers ,
Ik heb al gezien dat er meer over geschreven is, maar kom er toch niet goed uit .
Ik heb mijn telefoon vorig jaar verkocht en de koper , een vriendin , heeft hem nu pas geprobeerd , het was een kado voor een neefje van 12 . Ik had m netjes gereset en schoon afgeleverd en op mijn iCloud weggehaald .
Maar nu kan ze hem toch niet gebruiken en krijgt een melding dat hij nog op mijn apple id staat , ze woont inmiddels in mexico dus kan niet even langs komen . Kan ik nog iets doen om de iPhone toch werkend te krijgen voor haar .
Ik zie iets staan over 'zoek mijn iphone" Dat heb ik waarschijnlijk niet uitgezet voor ik de telefoon resette , ik kan het me niet herinneren .
Wie heeft er goede raad . Op mijn iCloud staat de iPhone niet meer .
Groet Willemijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
willemijn26 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:27:
Beste Tweakers ,
Ik heb al gezien dat er meer over geschreven is, maar kom er toch niet goed uit .
Ik heb mijn telefoon vorig jaar verkocht en de koper , een vriendin , heeft hem nu pas geprobeerd , het was een kado voor een neefje van 12 . Ik had m netjes gereset en schoon afgeleverd en op mijn iCloud weggehaald .
Maar nu kan ze hem toch niet gebruiken en krijgt een melding dat hij nog op mijn apple id staat , ze woont inmiddels in mexico dus kan niet even langs komen . Kan ik nog iets doen om de iPhone toch werkend te krijgen voor haar .
Ik zie iets staan over 'zoek mijn iphone" Dat heb ik waarschijnlijk niet uitgezet voor ik de telefoon resette , ik kan het me niet herinneren .
Wie heeft er goede raad . Op mijn iCloud staat de iPhone niet meer .
Groet Willemijn
Als iCloud de iPhone niet meer laat zien (ook niet onder “find my iPhone”) dan is er iets anders aan de hand en kun je daar vanaf afstand niets mee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-07 13:20
Al je hem niet meer op de icloud website ziet staan bij 'Find my iPhone' en dan alle apparaten dan kan het zijn dat ze de iPhone nog een keer moet herstellen.

Dit kan ze doen door de iPhone aan te sluiten op een computer met iTunes en dan de aan/uit knop en de thuisknop ingedrukt te houden tot het iTunes logo verschijnt. Ze krojgt dan een melding dat zich een probleem heeft voorgedaan met de iPhone en kan dan kiezen voor herstellen.
Het toestel helemaal uitzetten en dan aansluiten terwijl ze de thuisknop ingedrukt houdt zou ook moeten werken.

Als je de iPhone nog wel ziet staan bij alle apparaten in Find my Iphone dan zou je hem moeten kunnen verwijderen door hem aan te klikken en dan te kiezen voor 'verwijder uit account' en het kan zijn dat de iPhone hierna alsnog hersteld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Misschien kun je uit deze link info halen, en anders is het goed voor lezers van dit topic: https://support.apple.com/nl-be/HT201351

Edit: @bovenstaand. Een toestel staat onder Instellingen - Apple ID

[ Voor 21% gewijzigd door Hackus op 04-05-2018 21:18 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:40
Controleren of Activeringsslot is ingeschakeld voordat u een apparaat aanschaft bij iemand anders.
Als u wordt gevraagd de Apple ID en het wachtwoord van de vorige eigenaar in te voeren, is het apparaat nog steeds gekoppeld aan de account van deze persoon.
En anders moet er wellicht gewoon een simkaart in. Mits geen simlock.
https://support.apple.com/nl-nl/HT201407

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-07 13:20
Hackus schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:15:
Misschien kun je uit deze link info halen, en anders is het goed voor lezers van dit topic: https://support.apple.com/nl-be/HT201351

Edit: @bovenstaand. Een toestel staat onder Instellingen - Apple ID
Het toestel kan daar inderdaad ook staan als gekoppeld apparaat maar het daar weghalen schakel het activeringslot niet uit. Hij moet echt kijken bij het 'Find my iPhone' gedeelte zoals in het artikel dat je linkt gezegd wordt.

In dit artikel worden de stappen nog een klein beetje meer uitgelegd: https://support.apple.com/nl-nl/HT201441

edit: Dit is natuurlijk alleen van toepassing als de iPhone volledig gewist is en inderdaad een activeringslot heeft (dus 'Find my iPhone' niet uitgeschakeld is)

[ Voor 11% gewijzigd door SacredRose op 04-05-2018 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemijn26
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09-05-2018
Het is gelukt , bedankt voor de info
Groet Willemijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:59

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

willemijn26 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 08:41:
Het is gelukt , bedankt voor de info
Groet Willemijn
En hoe dan precies? Is wel handige info voor als iemand ook tegen hetzelfde probleem aanloopt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Icephase schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:00:
[...]
En hoe dan precies? Is wel handige info voor als iemand ook tegen hetzelfde probleem aanloopt...
Lid geworden om een vraag de deponeren. Zou mij verbazen als we nog antwoord krijgen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1