Mijn vraag
Mijn laptop loopt vast op een update van Windows 10
Ik kan inloggen, maar dan krijg ik een zwart beeld met onderin de taakbalk links het windows-teken, zoeken en taakweergave en rechts personen, datum en leeg meldingsvierkant.
Geen enkel pictogram reageert. Ik krijg alleen de zandloper.
Relevante software en hardware die ik gebruik,
Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb foutencontrole gedaan, en na drie kwartier kreeg ik de melding dat er geen fout gevonden kan worden.
F4, F8, F2 (met en zonder shift) heb ik geprobeerd, maar de laptop reageert niet.
Alt, Ctr, Del doet het niet.
Ik heb de laptop herhaaldelijk met de powerknop herstart, maar geen er is geen wijziging.
De laptop heeft 2 dagen aangestaan, maar er is geen verbetering.
De laatste keer bij het opstarten kreeg ik een melding dat er een onbekende hardwarefout is.
Hoe kan ik de laptop weer 'maken'?
Mijn laptop loopt vast op een update van Windows 10
Ik kan inloggen, maar dan krijg ik een zwart beeld met onderin de taakbalk links het windows-teken, zoeken en taakweergave en rechts personen, datum en leeg meldingsvierkant.
Geen enkel pictogram reageert. Ik krijg alleen de zandloper.
Relevante software en hardware die ik gebruik,
Windows 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb foutencontrole gedaan, en na drie kwartier kreeg ik de melding dat er geen fout gevonden kan worden.
F4, F8, F2 (met en zonder shift) heb ik geprobeerd, maar de laptop reageert niet.
Alt, Ctr, Del doet het niet.
Ik heb de laptop herhaaldelijk met de powerknop herstart, maar geen er is geen wijziging.
De laptop heeft 2 dagen aangestaan, maar er is geen verbetering.
De laatste keer bij het opstarten kreeg ik een melding dat er een onbekende hardwarefout is.
Hoe kan ik de laptop weer 'maken'?
[ Voor 0% gewijzigd door Robbert56 op 04-05-2018 14:05 . Reden: Windows 10 ]