Ik heb een op dit moment een Macbook Pro, medio 2012 in bezit. Alleen merk ik dat deze gewoon veel te sloom is, en bijna elk moment vast loopt. Het duurt ook echt een eeuw voordat een programma opent..
Daarom wil ik een nieuwe laptop. Ik ga deze gebruiken voor mailen, Word, veel op internet, Sims 4, en Minecraft. Ik zou het echt fijn vinden als dit allemaal zonder lag kan..
Ik heb al een beetje gezocht en vond de Microsoft Surface laptop. Deze ziet er echt super goed uit (denk ik) maar is gewoon veel te duur.. Is er misschien een andere soort laptop/ tablet-laptop in 1 die hierop lijkt?
Mijn budget is €700
Ik ben niet van plan om mijn laptop veel mee te nemen.
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Alvast bedankt voor eventueel advies
Daarom wil ik een nieuwe laptop. Ik ga deze gebruiken voor mailen, Word, veel op internet, Sims 4, en Minecraft. Ik zou het echt fijn vinden als dit allemaal zonder lag kan..
Ik heb al een beetje gezocht en vond de Microsoft Surface laptop. Deze ziet er echt super goed uit (denk ik) maar is gewoon veel te duur.. Is er misschien een andere soort laptop/ tablet-laptop in 1 die hierop lijkt?
Mijn budget is €700
Ik ben niet van plan om mijn laptop veel mee te nemen.
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Alvast bedankt voor eventueel advies
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2018 13:00 . Reden: Ik had het beleid niet goed gelezen ]