speakers aan plafond hangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtsx
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-10 21:20
Mijn vraag
ik wil graag van deze speakers https://www.maxiaxi.com/f...nitor-speakerset-2x-100w/ 4 stuks aan het plafond in mijn kamer hangen. ik wil het zo low budget houden want ik heb niet zo veel zin om 200 euro te moeten besteden aan speakerbeugels.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik had zelf bedacht om in iedere speaker 4 oogjes vast te maken en dan ook in het plafond op de zelfde plek 4 oogjes vast te maken en deze dan met 4 karabijnhaakjes vast te maken.

heeft er iemand anders nog een idee hoe ik ze mooi aan het plafond kan hangen?

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan van hout ophangbeugels maken, in een soort van V vorm waar je dan de ene zijkant aan de speaker vastmaakt en de andere aan het plafond. Even zwart spuiten en ziet er meteen wat sjieker uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:37

Audione0

Strijdt der titanen

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
Ik heb ze op kantoor aan ketting hangen. 4 haken in de speaker, 4 haken in het plafond. Maar de shop waar je naar linkt levert voar 12.75 en setje ophangbeugels mee.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtsx
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-10 21:20
T-MOB schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:37:
Ik heb ze op kantoor aan ketting hangen. 4 haken in de speaker, 4 haken in het plafond. Maar de shop waar je naar linkt levert voar 12.75 en setje ophangbeugels mee.
Had ik niet gezien maar ik ben bang dat ik het niet red met de hoogte i.v.m. deur en raam heb ik max. 6 cm ruimte voor een ophangbeugel.(en ik wil de ophangbeugel niet aan de achterkant vastmaken omdat het materiaal waarmee deze speakers zijn gemaakt niet heel erg stevig is.