Toon posts:

GBA kleuren vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
je hebt zo'n ding in verschillende kleuren maar klop het de je transparant paars hebt en transparant blauw en zit daar verschil tussen of heb ik het fout en is er geen transparant paars maar is het blauw

als het kan een plaatje van de twee

Verwijderd

Nee volgens mij is er maar 1 kleur transparant...en die is blauw.

Verwijderd

Topicstarter
dus dit is blauw ?

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.nl/images/art/agb.jpg

dan ziet ie er op t plaatje nie zo mooi uit als in t echt :)

*update

Nee volgens mij is er maar 1 kleur transparant...en die is blauw.

je hebt ook rood maar dat ziet er uit als roze :r

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:09
Die rode is ook transparant, en daarom lijkt ie roze.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Klopt, die 4 kleuren, zie er nu nog maar 1tje te vinden! (ze schijnen overal uitverkocht te zijn, in de winkel waar ik werk kregen we er 12 binnen, waren in 1 middagje weg...)

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Die voorste heb ik, die transparante blauw achtig...tis meer licht paars :)
Is wel cool kleurtje.

Voor de rest zie ik alleen die transparante rode in de winkels liggen...maar dat is echt een pimp ding :r
Die andere kleuren heb ik niet eens gezien.

Rare is dat ik plaatjes heb gezien van 1tje met een orange achterkant en een blauwe achterkant, alleen die zijn dus niet verkrijgbaar :? Zagen er wel cool uit.

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Zullen wel Japan/Amerika only dingen zijn geweest, de Japanners hebben ook een Pokemon versie gehad...
Dat vind ik nou echt ZWAAR BALEN dat ze die niet in NL uitbrengen :P

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
Op dinsdag 17 juli 2001 20:34 schreef Ares het volgende:
de Japanners hebben ook een Pokemon versie
die Japanners maken overal een pokemon versie van man :P

en ik had er eerst ook een gezien, die was rood (en niet doorzichtig, dus niet roze, maar echt gewoon rood) met gele vlammen :9~

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

In een oude topic in Spielerij had iemand een plaatje geplaatst van een zwarte.. die was best gaaf :9~

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Found it :)

[topic=28976]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij waren die oranje en blauwe gewoon previewmodellen.
Van mij hadden ze ze wel zo mogen laten, ik vind ze er nu gewoon saai uit zien.

Verwijderd

Topicstarter
een ding vind ik echt een nadeel de speltjes zijn echt over duur maar wel mooi ik heb rayman al ff gespeeld in de winkel zeg ik altijd mag ik m ff testen voordat ik m koop :P mag je altijd ff splen doe ik in elke winkel zo heb ik elk spel al ff gespeeld >:) rayman is echt wel lekker smooth en kwele grafix maar fl 119,- gelukkig krijg ik dat spelletje van mijn ouders voor de vakantie :* als ik ze ook nog ff help met een dagje werken.

Verwijderd

Rayman rulez, ga vanmiddag Rayman halen denk ik, ik heb SuperMaria Advance en Tony Hawk pro skater 2 al, Žk kan Castlevania nergens vinden.... :(

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 10:25 schreef blueeyes het volgende:
Rayman rulez, ga vanmiddag Rayman halen denk ik, ik heb SuperMaria Advance en Tony Hawk pro skater 2 al, Žk kan Castlevania nergens vinden.... :(
Die zocht ik dus ook, nergens meer blijkbaar :?

• Matsie
ik ga binnekort Ready To Rumble halen :) :) :)

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 10:58 schreef Matsie het volgende:
Yep lijkt me ook wel gaaf, alleen het is wel vanaf de zijkant beken zoals bij Streetfighter, da's het mindere er aan.
En natuurlijk Doom als ie uitkomt :9~

• WasBak
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 10:58 schreef Matsie het volgende:
Is niet zoveel aan hoor.

• Matsie
Op woensdag 18 juli 2001 15:02 schreef WasBak het volgende:

[..]

Is niet zoveel aan hoor.
heb jij hem? of heb jij hem gespeelt?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m gespeeld en er is niet zo veel aan nee je kan beter iets anders halen rayman ofzo

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een game boy advanced gereserveerd er zouwden er maandag binnen komen niks daarna zijden ze donder dag vandaag weer nix nu zeggen dat ze maandag weer wat hebben messchien om moe van te worden zeg waarom zijn ze zo moelijk te leveren ik snap niet dat iedereen er meteen een koopt ze zijn best duur en toch koop ik er meteen een als hij er is clear blue doorzichtig paars/blauw

• Tokus
  • Laatst online: 10:05
Op donderdag 19 juli 2001 13:23 schreef -SK- het volgende:
ik heb een game boy advanced gereserveerd er zouwden er maandag binnen komen niks daarna zijden ze donder dag vandaag weer nix nu zeggen dat ze maandag weer wat hebben messchien om moe van te worden zeg waarom zijn ze zo moelijk te leveren ik snap niet dat iedereen er meteen een koopt ze zijn best duur en toch koop ik er meteen een als hij er is clear blue doorzichtig paars/blauw
Zit er op jouw toetsenbord geen . ??? Dit leest echt heel irritant namelijk zo.

O ja, in Bergen op Zoom hadden ze bij 1 winkel er nog een stuk of 10 liggen vorige week, bij de rest waren ze uitverkocht. De doorzichtig blauwe vind ik zelf het mooiste trouwens, dus vandaar dat ik die maar nam.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 13:23 schreef -SK- het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen 'm nergens kan krijgen, hier in Emmen bij de FRS hebben ze genoeg op vooraad (GBA's, accesoires en games) en bij de FRS in Stadskanaal idem...
...dit zullen toch niet de enige 2 plaatsen in Nederland zijn waar alles nog gewoon te krijgen is :?

Ik ben dan ook de gelukkige eigenaar van een doorzichtig blauwe GBA :)

• Speedy
  • Laatst online: 10:51
Hier in Enschede liggen er ook zat, maar spelletjes is een ander verhaal, kan hier in de omgeving Tony Hawk Pro Skater niet vinden :(

Flickr | Lego collectie

• WasBak
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 23:40 schreef Matsie het volgende:

[..]

heb jij hem? of heb jij hem gespeelt?
Ik heb hem zelf, een dag gespeeld daarna eigenlijk niet meer. :)

• Tokus
  • Laatst online: 10:05
Op donderdag 19 juli 2001 13:53 schreef TAG_Speedy het volgende:
Hier in Enschede liggen er ook zat, maar spelletjes is een ander verhaal, kan hier in de omgeving Tony Hawk Pro Skater niet vinden :(
daar heb ik ook nogal problemen mee. dat spel is nergens te vinden :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 15:56 schreef Tokus het volgende:

[..]

daar heb ik ook nogal problemen mee. dat spel is nergens te vinden :(
ik ook tony hawk is een wreed spel ook zwaar voor de cpu van de gba maar doom word zwaar beter die wil ik waneer is de release van doom eigenlijk :?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
[forum=gad] >> [forum=12]
Pagina: 1