Radarr, Sonarr, Plex, Netflix, wat verbindt het?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Momenteel heb ik Radarr en Sonarr die voor mij de diverse films en series downloaden. Vervolgens pakt Plex deze op, en kan ik ze via de Plex-app bekijken. Daarnaast heb ik Netflix.

Mijn vraag: ik wil geen dubbele dingen. Als een film of serie in Netflix staat, dan wil ik hem lokaal niet meer hebben (en ja: ik weet dat Netflix soms wat achterloopt). Maar hoe regel ik dat? Ik heb naar https://trakt.tv gekeken, maar ik kan daar verder eigenlijk niets mee. Ik heb nu diverse films lokaal staan, die ook op Netfix staan. Het is handwerk om deze op te schonen. Radarr (of Sonarr) voorziet daar niet in.

Kortom: weet iemand of dit mogelijk is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Beste antwoord (via pven op 04-05-2018 11:40)

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 22:42
Een hulptool hiervoor is Plex2Netflix. Hiermee krijg je inzicht welke media ook op netflix staat. De tool kan de media echter niet verwijderen voor je. Dat is dan aan jezelf (wat niet veel moeite zou moeten kosten als je via radarr en sonarr een goede sortering hebt ingesteld.)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 22:42
Een hulptool hiervoor is Plex2Netflix. Hiermee krijg je inzicht welke media ook op netflix staat. De tool kan de media echter niet verwijderen voor je. Dat is dan aan jezelf (wat niet veel moeite zou moeten kosten als je via radarr en sonarr een goede sortering hebt ingesteld.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Nadeel is waar je wel rekening mee moet houden is dat wanneer je een grote backlog hebt en je haalt het weg dat Netflix zijn dingen ook weg haalt dus het blijft niet lang op Netflix staan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:45
Daarnaast is die tool eigenlijk te simpel. Soms heeft Netflix maar 1 seizoen, terwijl ze al bij seizoen 3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
7Sins schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:42:
Dit werkt prima! Het is nog wel wat handwerk, maar ik hoef niet meer handmatig te vergelijken.

Dank voor de reacties! _O_
sorted.bits schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:55:
Daarnaast is die tool eigenlijk te simpel. Soms heeft Netflix maar 1 seizoen, terwijl ze al bij seizoen 3 zijn.
Zo lang het handmatig is, kan ik er rekening mee houden. :)

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 04-05-2018 11:42 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||