Turbo switch & LED

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vroeger op de 286, 386, 486, en misschien nog de vroegere Pentiums/586's had je een functie op je mobo om het systeem in de zogenaamde "turbo" mode te zetten.

Op de meeste kasten zat daar ook netjes een knopje voor en een LED.

Dezer dagen zie je die turbo-mode aansluiting nogsteeds op het mobo zitten en op behoorlijk wat kasten de Turbo-LED ( maar geen Turbo switch!).

Wat heeft dat nog voor nut :? Of ik de turbo aan of uit zet, ik merk totaal geen verschil.

C:\>_

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

die zogenaamde turbo switch waar jij het over hebt is het gewoon hoger clocken van de cpu bijvoorbeeld van 8 naar 20.

[off-topic]
oja hlpdesk in topic SUPER topic over Win9x/2k !

zeg jij dat w2k niet sneller zou zijn met kabel weet dan wel waar je over praat w2k gebruikt namenlijk een veel betere tcp/ip stack (die geript was van freebsd) die een hogere performance geeft dan die van winxx
[/off-topic]

Verwijderd

en wtf heeft dat met _dit_ topic te maken :?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 08:04 schreef ELD het volgende:
die zogenaamde turbo switch waar jij het over hebt is het gewoon hoger clocken van de cpu bijvoorbeeld van 8 naar 20.
Mjah, maar waarom zittie er dan nogsteeds op? voor de lol? kzie namelijk geen verschil in snelheid in mun Duron, met of zonder turbo ;)
[off-topic]
oja hlpdesk in topic SUPER topic over Win9x/2k !

zeg jij dat w2k niet sneller zou zijn met kabel weet dan wel waar je over praat w2k gebruikt namenlijk een veel betere tcp/ip stack (die geript was van freebsd) die een hogere performance geeft dan die van winxx
[/off-topic]
Van mijn part open je hier een nieuw topic over, of maak een deel II van dat topic :)

C:\>_

Verwijderd

Het zal wel onderdeel van een of andere standaard wezen.

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Op maandag 16 juli 2001 08:37 schreef HlpDsK het volgende:
en wtf heeft dat met _dit_ topic te maken :?
wou je alleen maar even corrigeren
Pagina: 1