Wordpress Adminpagina heeft geen opmaak

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-10 13:56
Ik heb een Wordpress verhuisd van het ene domein naar het andere maar nu is mijn admin gedeelte zonder opmaak:

Afbeeldingslocatie: https://screenshots.firefox.com/hFx0i0OqC0tmggJh/meubelstoffeerderijverschuren.nl

Ik heb alle bestanden eerst gedownload en daarna geüpload, Database geëxporteerd en daarna geïmporteerd.
De frontpage werkt wel gewoon na behoren.
Iemand die weet wat de oplossing is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:11
Kijk eens naar welke bestanden niet laden, ik weet niet welke browser gebruikt maar bij Chrome CTRL+SHIFT+J en dan naar network.

Waarschijnlijk laden jouw CSS bestanden niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
vanStriean schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:38:
Database geëxporteerd en daarna geïmporteerd.
Je mist hier een stukje, je kan dit niet ongestraft doen met WordPress :+

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
jugger naut schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:11:
Kijk eens naar welke bestanden niet laden, ik weet niet welke browser gebruikt maar bij Chrome CTRL+SHIFT+J en dan naar network.

Waarschijnlijk laden jouw CSS bestanden niet.
Ik gebruik FF en daar wordt idd geen CSS geladen. Heb je hier een oplossing voor?
DJMaze schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 00:25:
[...]

Je mist hier een stukje, je kan dit niet ongestraft doen met WordPress :+
Ik heb deze stappen gevolgd: https://www.indigowebstudio.nl/wordpress-website-verhuizen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Die stappen kloppen waarschijnlijk niet.
Open de SQL backup in een text editor en zoek eens op de "domeinnaam.nl" en tel hoevaak dat voorkomt ;)

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hossel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-09-2023
De stappen in de URL kloppen wel, maar mist nog een stukje imo. Wanneer je en WordPress site omzet van domeina.nl naar domeinb.nl is het noodzakelijk om de volledige database om te zetten van domeina.nl naar domeinb.nl. Waar DJMaze ook al richting hint. :)

In de URL wordt aangegeven om dit alleen in de options table te doen voor de siteurl, eventuele homeurl en upload_path. Het gevaar hiermee is dat niet alle CSS wordt ingeladen, wat nu het geval is. In veel gevallen is het voldoende om in de post table van de database een Search en Replace te doen. Hiervoor kun je onderstaande MySQL Query gebruiken. Maak voor de zekerheid wel even een back-up van de database.

Vervang in onderstaande Query de "table_name" naar de post table (Bijvoorbeeld, prefix_posts). Unwanted text (oude domeinnaam) en wanted text (nieuwe domeinnaam)

UPDATE `table_name`
SET `field_name` = replace(same_field_name, 'unwanted_text', 'wanted_text')

PS. Mocht er een caching plug-in in de website zitten verwijder dan even de cache map via FTP. Deze staat meestal in de wp-content map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanStriean
Bedankt voor jullie reacties, ik ben er alleen niet uitgekomen want de oplossingen werkte niet. Ik heb nog wat verder gezocht en de plugin: Duplicator – WordPress Migration Plugin gebruikt en daarmee heb ik de site goed over kunnen zetten.
Pagina: 1