Geen stroom naar de radio

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renescheu
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14-06-2021
Mijn vraag
Ik heb opeens helemaal geen stroom meer bij men kabel die naar de auto radio lopen ik heb een vw polo uit 2005

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de zekering op men radio en die van de auto al nagekeken en daar was niks mis mee

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Opeens?

- kabelbreuk?
- is de auto wel gestart?
- multimeter op je radio-stekker gezet?
- is het een uitneembare radio (en doet ie het ergens anders wel)?

Gezien je verstrekte info en het tijdstip; lijkt me handiger dat je morgen naar de garage rijdt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
aftermarket of originele radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Renescheu Ik verhuis dit topic naar Verkeer & Vervoer daar heb je misschien meer kans op een passend antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 00:28
Haal eens de ISO stekker uit je radio en meet op de zwarte connector, de rode en de gele draad door. Een zou geschakeld moeten zijn op je contact, en een continu.
Als je daar wel stroom op krijgt, is het handig om de gele en rode connectoren om te wisselen met elkaar (dat rood tegen geel zit, en geel tegen rood zit). In de meeste gevallen heb je kabels die je los kan halen zoals hier afgebeeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Aaa2lfOkbTb8z6GOF3h122Tg/medium.jpg

Mocht dat niet werken, dan heeft je radio het loodje gelegd.
Mocht er geen stroom komen op de gele en rode kabel, dan ligt het dieper. En gezien je je zekeringen gechecked hebt, is het dan het verstandigste om naar de garage te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door 7Sins op 04-05-2018 08:00 ]