Hallo iedereen en alvast bedankt
Mijn vragen:
1. Werkt duo sim echt goed?
Ik ga komende tijd een paar maanden naar het buitenland, werkt duo sim dan echt super goed? Dus in andere woorden kan ik met duo sim echt 2 Whatsapp accounts op m'n telefoon hebben om alles lekker op een apparaat te hebben staan. (Dus niet switchen tussen 2 phones)
Ik zou het zeer waarderen als iemand hier wat inzicht in kan bieden. Ik weet dat het kan, maar kunnen is niet hetzelfde als fijn werken.
2. Kan iemand z'n mening geven over de afweging tussen deze telefoons?
1. Samsung A5 (2017)
Nadeel: Samsung Skin is niet de meest aantrekkelijke naar mijn mening, mist super dingen, geen 4gb ram ofzo, minder banden beschikbaar (weet niet of compatible in Australie), android 7 is ook nadeel
Voordeel: prijs, accu
2. Sony Xperia XA2 (als iets boven gemiddeld optie, gewoon eerste wat ik zag) -> mss A8 ook als optie?? Scherm is te groot, maar vezels compenseren? Heb nu P9 en wil niet veel groter
Nadeel: 80 euro duurder dan A5 (icm met abonnement)
Voordelen:
Vind Sony altijd wel goed
Moeite tussenweg
Al sneller laden
Accu is minder?
3. Nokia 8
Nadeel: 50-60 euro duurder dan Xperia A2
Geen ervaring met nieuwe Nokia.
Voordelen:
-4gb ram
- Ben een fan van stock Android
- accuduur schijnt uitmuntend te zijn wat ik graag zie
- scherm is mooi.
-Snel laden.
- snelle processor, vooral t.o.v. Samsung phone
Waarvoor ik telefoon überhaupt gebruik:
- zit vooral vaak nieuws te lezen en essays etc, beetje video's te kijken, maar niet super intensief spelletjes spelen en constant appen. --> wil wel graag 1 volle dag op accu kunnen dus als het kan.
- doe altijd hoesje erom, dus material keuze boeit me niet veel voor grip, wel voor sterkte.
Hartstikke bedankt alvast
Mijn vragen:
1. Werkt duo sim echt goed?
Ik ga komende tijd een paar maanden naar het buitenland, werkt duo sim dan echt super goed? Dus in andere woorden kan ik met duo sim echt 2 Whatsapp accounts op m'n telefoon hebben om alles lekker op een apparaat te hebben staan. (Dus niet switchen tussen 2 phones)
Ik zou het zeer waarderen als iemand hier wat inzicht in kan bieden. Ik weet dat het kan, maar kunnen is niet hetzelfde als fijn werken.
2. Kan iemand z'n mening geven over de afweging tussen deze telefoons?
1. Samsung A5 (2017)
Nadeel: Samsung Skin is niet de meest aantrekkelijke naar mijn mening, mist super dingen, geen 4gb ram ofzo, minder banden beschikbaar (weet niet of compatible in Australie), android 7 is ook nadeel
Voordeel: prijs, accu
2. Sony Xperia XA2 (als iets boven gemiddeld optie, gewoon eerste wat ik zag) -> mss A8 ook als optie?? Scherm is te groot, maar vezels compenseren? Heb nu P9 en wil niet veel groter
Nadeel: 80 euro duurder dan A5 (icm met abonnement)
Voordelen:
Vind Sony altijd wel goed
Moeite tussenweg
Al sneller laden
Accu is minder?
3. Nokia 8
Nadeel: 50-60 euro duurder dan Xperia A2
Geen ervaring met nieuwe Nokia.
Voordelen:
-4gb ram
- Ben een fan van stock Android
- accuduur schijnt uitmuntend te zijn wat ik graag zie
- scherm is mooi.
-Snel laden.
- snelle processor, vooral t.o.v. Samsung phone
Waarvoor ik telefoon überhaupt gebruik:
- zit vooral vaak nieuws te lezen en essays etc, beetje video's te kijken, maar niet super intensief spelletjes spelen en constant appen. --> wil wel graag 1 volle dag op accu kunnen dus als het kan.
- doe altijd hoesje erom, dus material keuze boeit me niet veel voor grip, wel voor sterkte.
Hartstikke bedankt alvast
[ Voor 7% gewijzigd door anoniem987654 op 03-05-2018 22:29 ]